Мінфін - Курси валют України

Встановити

Монітизація

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Дмитрий Кулеба 15 березня 2019, 13:37
Уже три дні як не можу отримати субсидію замість дідуся, якому 81 рік. Всі документи в наявності.В перший день хотів розпитати працюючих, але всі хамовиті і чув я щось таке«Я не знаю, іди туди».
Після чого я простояв 3 години в черзі в кассу, а потім «Ця касса не обслуговує клієнтів по довіреності»
Другий день вже став в чергу на ту кассу, що треба. Об 13.50 коли прийшла моя черга, то працівник поставив табличку і сказав «Іди звідси, сьогодні вже не приймаю»
Третій день прихожу,і вуаля, довіреність не проходить, їм подавай діда в банк, який навіть з хати не може вийти. В черзі насиоу стоять пенсіонери по 65-80 років.
Коли я спитав у працівника банку, в чому справа, вона сказала«хочеш дізнатися-іди он туди» і показала пальцем на чергу.
Що мені робити????
Ощадбанк
Відповідь банку
15 березня 2019, 14:52
Добрий день. Дозвольте від імені банку принести вибачення за ситуацію, що з вами сталась. Ситуація, коли клієнту не надано змістовну інформацію з приводу його звернення і такі дії співробітників не мають місце бути. Згідно наданих у заявці даних зателефонуємо вам задля урегулювання ситуації.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися