недолугість організації монетизації субсидій
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
13.03.2019 р. згідно електронної черги було призначено зустріч для здійснення монетизації субсидій у відділенні 10001/0166. Прибувши за 5 хв до вказаного часу, мені повідомили про збій в системі програмного забезпечення банку. Внаслідок цього черга змістилася та необхідно відстояти невизначений термін. Оскільки я працюю, очікувати не було змоги (зустріч спеціально запланував на обідню перерву). Зареєєструватися на наступну зустріч не можу, оскільки при онлайн реєстрації на офіційному сайті викидає помилку запиту. Скаргу в НБУ я подав, надалі скарги в інші контролюючі органи через зловживання банком своїм монопольним становищем у монетизації субсидій та отриманні користі від їх затримки, адже це надає банку одноосібний доступ до належних мені грошей на невизначений термін
Відповідь банку
14 березня 2019, 9:48
Доброго дня. Банк доклав максимальних зусиль, для забезпечення швидкого та організованого процесу отримання субсидії у відділеннях банку. В той же час, у зв`язку зі значним навантаженням на систему, яке пов`язано з великою кількістю отримувачів субсидії, могли спостерігатися локальні проблеми, які оперативно вирішуються службами банку. Ситуація знаходиться під контролем. Також, маємо зазначити, що лише за перший день нами було проведено понад 11 000 готівкових виплат та здійснено понад 200 000 зарахувань, на відкриті в банку рахунки, сумую понад 330 млн.грн.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 4
- +
- 0
- Богдан Гуменчук
- 14 березня 2019, 18:32
- #
Мені так і не пояснили чому я не можу зараєструватися на сайті вдруге та мої подальші кроки для отримання картки. Я радий, що ситуація під контролем, але мене цікавлять не загальні фрази, а конкретний алгоритм дій у моєму випадку. Чи може відповідь з НБУ надійде швидше. Там хоч перезвонили і поцікавилися проблемою. А тут — ситуація під контролем. Контролюйте.
- +
- 0
- Богдан Гуменчук
- 15 березня 2019, 6:42
- #
Допис для людей, які потрапили в аналогічну ситуацію: записуйтеся до інших найближчих відділень, адже програмне забезпечення продумано настільки прекрасно, що до того ж відділення вже не потрапити. У моєму випадку — це інший населений пункт.
- +
- 0
- Богдан Гуменчук
- 20 березня 2019, 6:10
- #
Так де вирішення мого питання? Навіщо посилати неправдиві повідомлення що проблема вирішена? Хочу офіційної відповіді.
- +
- 0
- Богдан Гуменчук
- 21 березня 2019, 5:50
- #
Знов повідомили що проблема вирішена. Де офіційний коментар? Чого боятися? Куди ховається прес-служба банку? Якщо сьогодні не отримаю відповіді, буду постити скріни у соц. мережах, аби надати максимального розголосу. Представники банку ховаються як останні боягузи. Є ж офіційні правила, чинне законодавство. Я бачу, що розміщу копії відповідей з НБУ, облдержадміністрації та урядової гарячої лінії швидше, ніж працівники банку надумають дати мені відповідь. Ганьба такому підходу до роботи. 22.03 фото цієї переписки буде на офіційній сторінці банку. Успіхів
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |