Мінфін - Курси валют України

Встановити

некомпетентність обслуговування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Наталія Криницька 13 березня 2019, 13:01
Хотіла отримати кошти на субсидію. Для цього, як вимагає процедура, попередньо зареєструвалася на сайті. Мені прийшло повідомлення з підтвердженням.
Коли прийшла о відповідній годині у відділення банку, то мусила простояти чергу.Коли дійшла моя черга, то працівник відділення сказав, що не працює програма. На моі запитання«Коли запрацює?Чи мені чекати? Коли прийти наступного разу?Чи знову потрібно домовлятися про зустріч на певну годину онлайн?» працівник відреагував мовчанкою і перейшов до обслуговування наступного клієнта. Обслуговування жахливе.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 березня 2019, 17:37
Доброго дня!
Приносмо ибачення за створені незручності. Дійсно, у зв'язку з великим навантаженням на систему, можливі не великі затримки з обслуговуванням. Просим вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ, контактний телефон, та адресу відділення, куди ви буди записані.

Коментарі - 1

+
0
Zhanna Popova
Zhanna Popova
13 березня 2019, 19:33
#
Столкнулась с той же проблемой. Зарегистрировалась, пришла в назначенное время, отстояла очередь(куда была отправлена кассиром в грубой форме), когда очередь подошла- не открылась программа… Предложили прийти после обеда. Пришла, снова отстояла очередь, когда очередь моя подошла, ответ кассира меня просто убил:« Вас уже нету в базе данных, ваши деньги уже кто-то снял». Далее следовал скандал со стороны очереди и кассира в мой адрес чтобы я их не задерживала и шла в другое отделение выяснять. Деньги я все таки получила но нервы потрепали прилично. Пришлось принимать валидол.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися