Мінфін - Курси валют України

Встановити

не віддають кошти з картки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Алина Гребенюк 11 березня 2019, 22:36
Відділення за адресою: Суми, вул. Іллінська, 49
Потрібно було зняти велику суму коштів з зарплатної картки,. які попередньо були розміщені на онлайн депозиті. Депозит закінчився, кошти забажала зняти. Звернулись до відділення банку раніше до дня
. коли потрібно було зняти гроші з метою попередити касу банку та,
так би мовити, замовити кошти, щоб не виникло проблем. У відділенні банку відповіли феєричною фразою: звертайтесь у відділення. де було відкрито картку. При тому, що місце проживання не співпадає з адресою отримання картки, і їхати з великого міста, де багато відділень у маленьке, де відділення цього «недобанку12 лише одне — це повний маразм. А якщо я проживаю у м. Львові, а картку відкривала, наприклад, у Лебедині, мені також потрібно їхати за 500 км. щоб отримати свої кошти? Чи це такі відверто дурнуваті правила банку, чи працівникам каси просто ліньки замовити кошти для свого клієнта? Це по вашому клієнтоорієнтованість? Якби мали можливість, то ні в якому разі не отримували б зарплату через цей „недобанк“, але воля організації -роботодавця — »закон". Скільки не обслуговуюсь — одні проблеми в цьому банку, якщо якесь питання, то відразу посилають до відділення де отримували картку. Якщо ж «напарити » страховку, то в будь -якому відділенні в будь-який час. Саме обурення… + на гарячій лінії взагалі персонал. який лише грубіянить та вівповідає на складні питання хамством — жах. Цей банк повинен називатись по- іншому, наприклад, «Ад — банк».
Ощадбанк
Відповідь банку
12 березня 2019, 9:08
Доброго дня!
Проносимо вибачення за створені незручності. Обов'язково проведемо роботу зі співробітниками відділення. По можливості, вкажіть ПІБ обслуговуючого вас працівника.

Коментарі - 4

+
0
Буква Ґ
Буква Ґ
12 березня 2019, 8:22
#
Банк децентрализирован. Типа раньше Сбербанк Разеи был такой
+
0
StarFighter27
StarFighter27
12 березня 2019, 20:13
#
Банк Рассии и сейчас есть
+
0
corsww
corsww
12 березня 2019, 9:15
#
Самое смешное, что вы можете приехать в Лебедин а там закрыто. Ремонт например. И обращаться скажут к примеру в Одессу. А что. Это же для них совсем рядом. Столько лет банку! А порядочности к клиенту до сих пор не удосужились заиметь. Зато на стартовой странице ошада напыщенный бред Пышного. Как все было плохо и как стало все хорошо. Молодец.Гнать таких молодцов поганой метлой.
+
0
StarFighter27
StarFighter27
12 березня 2019, 20:15
#
Пышный понятия вовсе не имеет как было «плохо». Если он имеет в виду хлева, в которых мы сидели, то это еще цветочки. Ягодки теперь — кредиты и страховки всем желающим, увеличение планов на 1000%, уменьшение зарплаты в 10 раз, текучка вдвое больше, чем была.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися