Мінфін - Курси валют України

Встановити

Це повний пухнастий зверюган Писець.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Evgen Rubalko 6 березня 2019, 20:13
27.02.19 року я вже описував проблему з відкриттям рахунку в ТВБВ 10020/0208 м. Харків. Продовжуємо отримувати якісні послуги від Ощадбанку.
04.03.19 знов звернувся до цього відділення. приніс паспорт і код для замовлення вже своєї картки, а також забажав отримати заяву про приєднання в читаємому форматі.
У консультанта, яка раніше мене обслуговувала була черга, а інший консультант — О.А. Лебедь був вільний. Почувши за для чого я прийшов порадив звернутись до консультанта який раніше зі мною співпрацював. Питання щодо надання мені звяви про приєднання в читаємому форматі — шрифтом 12 а не 6 вирішувати не захотів. Річ у тому що Заяву про приєднання я в окулярах не можу прочитати, а моя мама в 93 роки тим паче, хоча вона була виписана на її ім'я. Дочекався «старого» консультанта — І.О. Афанасенко. Хвилин за 10 оформила документи на видачу картки, а вирішувати питання про Заяву про приєднання відмовилась. Мої посилання на Закон України «Про захист прав споживачів» щодо доступності інформації про послугу були марні. Так я і не вирішив це питання, хоча на нього витратив більше чим пів години. Картку пообіцяли виготовити після 14. 03.2019 року, хоча пенсія у мами 07 числа кожного місяця, а з приводу її перерахування я звернувся 19.02. 19 року, тобто за 17 днів до перерахування.
Вже після відвідання банку, на мій номер телефону прийшло СМС з пропозицією отримати мені картку в цьому відділенні.
06.03.2019 року прийшов до відділення за карткою. Порадили картку отримати в касі відділення, в яку була черга десь з 10 осіб. Ну перше чим ставати в чергу я спитав чи картка в касі є у консультанта. Не пройшло і 10 хвилин, як вона повідомила мене що моєї катрки в касі не має. Я показав СМС і стали розбиратись. У касі була картка мами. Як я розумію її виготовили аж за 13 днів. Я махнув рукою та пішов по своїм справам, тому що зрозумів — «зв'язуватись» з Ощадбанком по добрій волі може тільки людина з обмежиними розумовими здібностями. Але ж я «зв'язався» не за своєї волі. Пенсії МО перераховує тільки через Ощадбанк.
А тепер «вишенка на торте» Рік назад я переводив свою пенсію з Альфа Банку до Приват Банку. Процедура оформлення зайняла хвилин 20. Картку видав консультант зразу. До ПФУ приватовці звептались самі.
Якби не було порівняння то може Ощадбанк був би і добрий. Але часи минулі коли у нас все було без порівняння.
І на кінець слова красави Пишного «Змінюється країни, змінюється банк, змінюємося і ми!» «Найбільшою цінністю для нас є люди»… Так караїна дійсно змінюється, раніше до Порошенко на крові ніхто не робив свої статки. Крали всі президенти, але щоб так без сорому не було" Ось така муйня малята, як казав дід Панас.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 березня 2019, 9:52
Добрий день. Дякуємо за залишений відгук та детальний опис ситуації.
Звертаючись за оформленням пенсійної картки можливо обрати картку миттєву (яка видається клієнту у день звернення) або персоніфікована (виготовляється у термін до 14 днів, іменна, яка може мати підвищену ступінь захисту в залежності від обраного типу). Оскільки картка, що оформлювалась вами, є карткою довіреної особи, виготовлення її має певну процедуру.
Реєстри у ПФУ з даними клієнтів-отримувачами пенсії відносяться, зазвичай, раз на місяць. Задля пришвидшення процесу отримання грошових виплат, клієнт може самостійно віднести довідку з реквізитами.
Щоб уточнити наявність картки у відділенні можна зателефонувати до контакт-центру за номером 0 800 210 800.
Договір комплексного банківського обслуговування надається клієнту у тому вигляді, в якому формується програмою. Повний зміст у зручному для вас вигляді можна переглянути на офіційному сайті банку, який знаходиться у публічному доступі: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Сподіваємось, що при подальшому обслуговуванні та користуванні послугами банку у вас сформується позитивне враження.
Гарного вам дня!

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Це повний пухнастий зверюган Писець.