Мінфін - Курси валют України

Встановити

Нав'язування кредитних продуктів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Li. Ch. 27 лютого 2019, 10:45
27.02.2018 р. на відділенні Ощадбанку 10008/093, в м. Снятин по вул. Шевченка, 2 моїй мамі, клієнту банка Черняковій С.О. при зверненні з приводу отримання перевипущеної зарплатної карти співробітники відділення нав'язували отримання ще й кредитної картки. Обслуговування проводив працівник Гладій Віталій Васильович, в якого вже і документи на кредит були підготовлені і роздруковані. У відповідь на заперечення щодо небажання отримувати кредитну карту до операції підключився інший співробітник у віці приблизно 45-50р., який був без бейджика, без таблички на столі та відмовився називати своє ім'я. Він намагався змусити підписати маму договір на кредитний ліміт та при зауваженні, що це не є обов'язковою процедурою і не може нав'язуватись сказав, що тоді мама може отримувати зарплату в іншому місті, в іншого працівника. Після того як мама позвонила мені і в телефонному режимі було вказано співробітнику на зловживання ЗУ « Про банки і банківську діяльність», ст. 55 та про неможливість в односторонньому порядку нав'язувати послуги, співробітник все ж видав зарплатну картку.
Хотілось би, щоб в Ощадбанку частіше звертали увагу на норму ст. 55 Закону «Про банки і банківську діяльність», яка зобов'язує банки докладати максимальних зусиль для уникнення конфлікту інтересів працівників банку та клієнтів і забороняє вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або від спорідненої чи пов'язаної особи банку як обов'язкову умову надання банківських послуг

Законодавством встановлено добровільність обрання громадянином форми виплати належних йому платежів та неприпустимість нав'язування з боку банків додаткових умов одержання готівкою зарплати й інших соцвиплат.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 лютого 2019, 11:01
Добрий день. Дозвольте принести вашій мамі, Черняковій С.О., вибачення від імені банку.
Послуги, що надаються банком, є добровільними. Кредитна картка надається лояльним клієнтам як додаткова можливість у користування коштами, та клієнт може відмовитись від неї.
Дякуємо за надану інформацію щодо відділення і співробітників, до яких було звернення з приводу отримання картки. З ними буде проведена додаткова робота з метою роз'яснення процесу надання банківських послуг.

Коментарі - 3

+
+1
StarFighter27
StarFighter27
27 лютого 2019, 12:51
#
Виталий это делает по решению «сверху», иначе не получит зарплату, а получит взыскание и штрафы по втюхиванию всяких кредитных карт. Ощаду глубоко наплевать на ст. 55 ЗУ «про банки и банковскую деятельность». А теперь из Вас человек пострадал за то что пытался втюхать и не смог.
+
0
Li. Ch.
Li. Ch.
27 лютого 2019, 18:06
#
Мені байдуже, що Віталій постраждає, чи не постраждає. Я нікому не дам ображати моя маму!!!.. Вона має право відмовитись, і вони зобов'язані нормально обслужити. Це я кажу як колишній співробітник
+
0
StarFighter27
StarFighter27
27 лютого 2019, 21:57
#
Людмила, я Вас очень хорошо понимаю, но уже времена когда можно было отказаться от чего-там давно прошли.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися