Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банкомат-злодюга

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
jofl2019 26 лютого 2019, 17:35
24 лютого цього року мною здійснювалася операція по зніманню готівки з карти Ощадбанку з банкомату Ощадбанку, розташованого у приміщенні вокзалу залізничної станції ім. Т. Шевченка у м.Сміла. Запитувана сума становила 2000 грн. Після на диво довгого підрахунку банкомат видав 1500 грн, а списано було 2000. Я відразу звернувся на гарячу лінію банку, де отримав пораду написати заяву про повернення коштів. Наступного дня(тому що день зняття грошей припав на неділю) вже о 8 ранку я приїхав до центрального офісу в м.Сміла з проханням прийняти заяву та допомогти з проблемою, на що отримав відмову, що супроводжувалася коментарем «як ви докажете, що вам не всі гроші видали, якщо списано 2000» і вказали, що заяву треба писати по місцю оформлення карти(с. Цвіткове, де знаходиться організація, в якій я працюю). Навіщо ж тоді існує єдина банківська система в Україні? Чи може працівникам банку смішна претензія в 500 зароблених мною гривень? Чи може вважають, що пересічний громадянин не уявляє, як влаштований банкомат, і що кожна касета з готівкою ревізується по залишку готівки і по запиту за конкретною адресою?
Шановні керуючі банком, Вас справді цікавить авторитет Вашої організації і ступінь довіри до банку та до її працівників? Сумніви розвіє тільки Ваша реакція та втручання в конкретну ситуацію.
P.S. Щоб здійснити поїздку до офісу банку (а я проживаю в селі за 30 км від Сміли) я витратив значні кошти. Та ще й замість допомоги отримав насмішку.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 лютого 2019, 9:41
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створені незручності недостовірну інформацію.
Написати заяву на повернення коштів можете написати в будь якому відділенні.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ, фінансовий номер телефону.
Проведемо роботу з співробітниками, вас запросять для написання заяви.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися