Прохання про допомогу
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
20.02.2019 р. через платіжний термінал, розташований у відділенні Ощадбанку (м. Київ, вул. Срібнокільська, 3г), я вирішив поповнити банківську картку купюрами по 100 гривень. На картку вніс близько 500 — 600 гривень, після чого раптово відбулося перезавантаження терміналу. Хоча термінал пізніше повернув картку, однак внесені через термінал кошти на картці відсутні. Звертаю увагу, що будь-які оголошення, що термінал є зіпсованим або належним чином не працює є відсутніми. Нацей час написані заяви в банку, але не зрозуміло хто і коли мені поверне вкрадені терміналом кошти. І чи слід звертатися до поліції з заявою по злочин…
Відповідь банку
21 лютого 2019, 16:46
Добрий день. Приносимо вибачення за технічний збій з боку інформаційно-платіжного терміналу банка. Наразі працездатність ІПТ за зазначеної вами адреси буде перевірена. Після написання заяви у відділенні банку ваші кошти будуть повернені вам у терміни, що не перевищують 45 днів. Зазвичай, це граничний термін і повернення відбувається набагато раніше. Сама процедура складається з інкасації ІПТ та звірки залишків коштів з проведеними операціями, після чого вашу суму буде виявлено та повернуто вам.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||