Комісія за зняття депозитних коштів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
По Цьому питанню я звернувся до керівника відділення банку. Він мене уважно вислухав, підтвердив мою думку, що депозитні кошти не мають виплачуватись з комісією, та пообіцяв на протязі дня вияснити чи була можливість повернути депозитні кошти без комісіі. В другій половині дня він зателефонував, та повідомив, що жодної можливості повернення коштів без комісії у банку не було і єдиний віріант уникнення комісії — відкриття депозиту. Він поступив, як справжній лицар, ставши на захист своєї колеги (своїх не здають), та знехтувавши інтересами і правами клієнта банку. Суцільна кругова порука.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.45 | 44.4 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.75 | 42.3 |
Всі курси банку |
Якщо цей випадок результат недолугих та незрозумілих клієнтам умов банку — то навіщо такий банк громадянам?
Якщо це помилка окремих працівників — то навіщо банку такі працівники?
Для отримання коштів з депозиту необхідно звертатись у день закінчення депозиту, тобто 18.02.19 р. Якщо кошти не отримані клієнтом у день закінчення депозиту та за умови відмови від пролонгації, наступного дня вони перераховуються на картку, після чого клієнт вільно може здійснювати операції із сумою зі свого депозиту. Зазначимо, що співробітник не має можливості змінити рахунок, на який відбудеться це зарахування, без завчасного звернення клієнта до банку з паспортом та карткою. Це може зробити сам клієнт у своєму особистому кабінеті Ощад 24/7.
Зазначену вами ситуацію проаналізуємо та надамо зворотній зв'язок.