Мінфін - Курси валют України

Встановити

Умови депозиту

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
m1ks 12 лютого 2019, 16:10
Відкривав депозит в банку на 1рік 6 міс через мобільний додаток. Кожного місяця робив поповнення депозиту, а коли хотів зробити ще одне поповнення, воно не відбулося. На гарячій лінії повідомили, що даний депозит можливо поповнювати лише перших 12 місяців згідно умов даного депозиту. Хоча ніяких схожих умов в мобільному додатку при відкритті немає.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 лютого 2019, 17:02
Добрий день. Приносимо вибачення за можливі незручності та процедура і можливості поповнення депозиту зазначаються в його умовах. А ознайомитись з ними можливо на офіційному сайті банку.

Коментарі - 2

+
0
vadymbanker
vadymbanker
12 лютого 2019, 17:20
#
3 и 6 мес. вклады пополняются без ограничения срока и сумм, очень удобно.
+
0
m1ks
m1ks
12 лютого 2019, 17:50
#
Тоді в чому полягає зручність мобільного додатку, коли в ньому нема можливості ознайомитись з повними умовами депозиту?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися