Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк не має змоги видати мою соціальну карту протягом 2-х з половиною місяців.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Kirill Malyshev 1 лютого 2019, 13:41
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 18/9
Добрий день.
Прохання прийняти жалобу на відділення «Ощадбанк» за адресою м.Харків вул. Бакуліна, 12 від Малишева Кирила Владиславовича.Я замовив на переоформлення картку, оскільки за неясною причиною моя картка була заблокована. Протягом 2-х місяців співробітники банка на мають змоги видати карту виправдовуючись тим що не мають пін-кода. Протягам цього часу я жодного разу не почув повноцінну відповідь, лише прийдіть через 2-3 неділі, це повторювалося 4-ри рази. Сьогодні 01.02.2019 о 12.15 я навітався до банку, але знову не мав змоги отримати карту по тій самій причині. Коли я звернувся з проханням отримати гроші соціальної допомоги гоітвкою, через паспорт, почув відмову та грубість зі сторони співробітників. На прохання вирішити проблему почув що це моє діло та я сам повинен вирішувати ці питання зателефонувавши у відділ «Ощадбанку». З усього вищевикладеного вимагаю дисциплінарно покарати персонал, що працює в цій зміні, та вирішити проблему з моєю карткою. В іншому випадку зобов'язуюсь звертатися до вищестоящого керівництва, для задоволення моїх прохань. Заздалегідь вдячний за співпрацю. З повагою Малишев К.В.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 лютого 2019, 15:30
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Згідно з залишеними у заявці даними, проаналізуємо ситуацію, що виникла з вами при відвідування зазначеного відділення. При підтвердженні інформації стосовно роботи працівників, примемо необхідні заходи, оскільки кожен клієнт заслуговую на вирішенні свого питання та надання якісної консультації. За результатами проведеного аналізу щодо отримання нової картки зателефонуємо вам для врегулювання ситуації. Дякуємо за звернення.

Коментарі - 1

+
0
StarFighter27
StarFighter27
1 лютого 2019, 14:17
#
Проблема описанная Вами незаконна. Просьба обратиться к обласному управляющему
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Банк не має змоги видати мою соціальну карту протягом 2-х з половиною місяців.