Не розглядають заяви клієнта
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Пишите заявление в центральный офис на имя пред.правления Пышного.
- +
- 0
- vadymbanker
- 11 грудня 2018, 22:52
- #
И всеь этот бред вы пишите из-за жадности заплатить единоразово 7 грн для оща24/7 и все бы сами увидели о отменили.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Я давно обслуговуюсь у вашому банку і з самого початку розміщую депозити. До сьогоднішнього дня(11.12.2018р.)-всі виникаючі питання ми вирішуали з працівниками відділення вдало. Проте сьогодні чогось не пішло.
У вересня 2018року я оформлювала депозит через ощад24(закінчуватись він мав06.12.2018). Перед цим я телефонувала на гарячу лінію і попросила подивитись чи відключена в мене авто пролонгація-проте такої інформації мені не надали-в них не видно, але сказали що почекайте добу і вам прийдуть кошти на карту. В мене не було можливості самостійно переглянути через веббанкінг. І згодом я звернулась до відділення в якому обслуговуюсь, а саме -10026/080 по вулиці Миколи Закревського 75/2.
Працівники мені не відразу хотіли надати заяву на дострокове розірвання депозиту-проте роздрукували. Я попросила надати мені номер зареєстрованої заяви-але економіст сказала, що вони відправляють їх так-не реєструючи.
Через декілька годин мені зателефонував працівник відділення і сказала, що в бек офісі сказали, що такі заявки не розглядаються Взагалі. Тобто, все що ви пишете в полі(через Ощад24) – на можливість зняття коштів з депозиту повна ЛАПША???
Я, прошу вас, Розглянути мою Заяву і НАДАТИ можливість зняти кошти з депозиту, який автоматично переоформився.
Прийміть це за увагу!!!
Інформація щодо депозиту є в Ощад 24/7. В будь який момент Ви можете зайти, дізнатись відсотктву ставку, дату закінчення депозиту і відмовитись від його лонгації. Просимо надати Ваше ПІБ та контактний телефон в особисті повідомлення, перевіримо інформацію.
Користувач не надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку