Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не розглядають заяви клієнта

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
murka90 11 грудня 2018, 17:50
Відділення за адресою: Київ, вул. Миколи Закревського, 75/2
Звертаюсь до працівників бек офісу, саме до тих, хто розглядає питання по депозитам фізичних осіб.
Я давно обслуговуюсь у вашому банку і з самого початку розміщую депозити. До сьогоднішнього дня(11.12.2018р.)-всі виникаючі питання ми вирішуали з працівниками відділення вдало. Проте сьогодні чогось не пішло.
У вересня 2018року я оформлювала депозит через ощад24(закінчуватись він мав06.12.2018). Перед цим я телефонувала на гарячу лінію і попросила подивитись чи відключена в мене авто пролонгація-проте такої інформації мені не надали-в них не видно, але сказали що почекайте добу і вам прийдуть кошти на карту. В мене не було можливості самостійно переглянути через веббанкінг. І згодом я звернулась до відділення в якому обслуговуюсь, а саме -10026/080 по вулиці Миколи Закревського 75/2.
Працівники мені не відразу хотіли надати заяву на дострокове розірвання депозиту-проте роздрукували. Я попросила надати мені номер зареєстрованої заяви-але економіст сказала, що вони відправляють їх так-не реєструючи.
Через декілька годин мені зателефонував працівник відділення і сказала, що в бек офісі сказали, що такі заявки не розглядаються Взагалі. Тобто, все що ви пишете в полі(через Ощад24) – на можливість зняття коштів з депозиту повна ЛАПША???
Я, прошу вас, Розглянути мою Заяву і НАДАТИ можливість зняти кошти з депозиту, який автоматично переоформився.
Прийміть це за увагу!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
12 грудня 2018, 11:25
Доброго дня!
Інформація щодо депозиту є в Ощад 24/7. В будь який момент Ви можете зайти, дізнатись відсотктву ставку, дату закінчення депозиту і відмовитись від його лонгації. Просимо надати Ваше ПІБ та контактний телефон в особисті повідомлення, перевіримо інформацію.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 грудня 2018, 13:17
Відкликання не підтверджений «Мінфіном» (на 14.12.2018).
Користувач не надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку

Коментарі - 2

+
0
mary27
mary27
11 грудня 2018, 19:24
#
Пишите заявление в центральный офис на имя пред.правления Пышного.
+
0
vadymbanker
vadymbanker
11 грудня 2018, 22:52
#
И всеь этот бред вы пишите из-за жадности заплатить единоразово 7 грн для оща24/7 и все бы сами увидели о отменили.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися