За погану роботу програмного забезпечення розплачується кілєнт
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- StarFighter27
- 9 грудня 2018, 14:08
- #
Во первых. не «менегеры», а менеджеры.
Во вторых. Зарегистрироваться на сайте Ощада и контролировать свои выпаты самому, слабо? Платите, и платите дальше…
Во вторых. Зарегистрироваться на сайте Ощада и контролировать свои выпаты самому, слабо? Платите, и платите дальше…
- +
- 0
- Toxa David
- 9 грудня 2018, 14:37
- #
Я так понимаю у вас ежемесячное списание по 30м числам с карточного счета. «А у листопаді, зважаючи на черги в касу, ризикнув і вніс гроші на карту. З 29 листопада до 6 грудня списання не сталося» — для того что бы списаться деньги сначала должны зачислится на карточку, здесь важен способ внесения денег (если это перевод с карты на карту другого банка или через банкомат другого банка то зачисление на счет до трех дней и деньги естественно не зачислились а соответственно не списались, если это в пределах одного банка то сутки, если через кассу утром то зачисление вечером. Может стоило постоять очередь что бы потом не платить штрафы и проценты? Может вопрос не в плохой работе «регулярки» а в не своевременной оплате (без учета сроков на зачисление)?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.45 | 44.4 |
PLN | 9.8 | 10.5 |
USD | 41.3 | 41.8 |
Всі курси банку |
Приносимо вибачення за створену ситуацію.
Просимо написати в особисті повідомлення Ваше ПІБ та контактний телефон.
Проаналізуємо в чому виникла проблема.
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.