Нічого не змінюється
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Відкритий в Ощадбанку рахунок не використовувався зовсім; був відкритий у 2016 році та закритий у 2018. Мешканцям квитанції з реквізитами Ощадбанку не висилались і вони навіть не знали про його існування; у квитанціях проставлялись реквізити ПБ. Тобто це 100% помилка касира, яка приймала гроші від клієнта, та перерахувала їх на рахунок свого банку (вже закритого на той час). Ми вимагаємо перерахувати кошти, які знаходяться на закритому рахунку Ощадбанку, на рахунок ОСББ «Липова Алея 5А» в ПБ в сумі 300 грн. Тобто мова йде про ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛКИ ОПЕРАТОРА ВАШОГО БАНКУ. До речі, у такого солідного банку має бути програма, яка б передбачала перевірку дієвості рахунку свого банку при виконанні операції з прийому платежів (та і не тільки). Документи не можу докласти, бо сайт не надає такої можливости
Всі подробиці написала в особистому повідомленні до ОЩАДБАНКУ за посиланням на цій сторінці
То банк дійсно бідний, якщо не має 300грн, щоби перевести їх на рахунок ПБ(((
Реакції від Ощадбанку ніякої — ніхто навіть не зателефонував та не поцікавився нашим питанням
Реакції від Ощадбанку ніякої — ніхто навіть не зателефонував та не поцікавився нашим питанням
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
На заяву повернути гроші, а точніше перевести гроші в інший банк (звернулись вже 2 місяці тому), не реагують. У них НЕМА ГРОШЕЙ, щоб це зробити. А взяли з людей ще й комісію за ці операції.
При здійсненню платежу клієнт сам вказує реквізити рахунку-отримувача. Безпосередньо під час здійснення операції неможливо визначити, що рахунок, вказаний у квитанції закрито. Просимо деталізувати в особисті повідомлення.
Розберемося в ситуації.