Мінфін - Курси валют України

Встановити

Робота кол-центру

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Игорь Ярчук 3 грудня 2018, 22:59
Звернулися по допомогу з приводу активації додаткової картки. Оператор, яка називалася Вікторією видала інформацію про активізацію основної картки. Зітхала, що доведеться заходити в інтернет, її дратувало те, що треба надати більш детальні пояснення.
В жодному банку, з тих де ми обслуговувались, не було такої поведінки персоналу. Якщо були не зрозумілі якісь деталі пояснювали, повторювали пояснення і не заявляли, що тільки вони вирішують проблеми клієнтів.
Довелося інформацію збирати на форумах в інтернеті.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 грудня 2018, 11:13
Доброго дня.
Активувати картку Ви можете через контакт-центр, банкомат, термінал Ощадбанку, будь яка операція з введенням ПІН-коду.
Могли б Ви уточнити, мова йде про оператора контакт-центру чи співробітника відділення? Якщо Ви зверталися телефоном, просимо написати в особисті повідомлення номер, з якого телефонували та приблизний час дзвінка. Якщо відділення, просимо уточнити адресу.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися