Прийнятний рівень обслуговування, враховуючи навантаження.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Nikolay Pydiura
- 27 листопада 2018, 20:38
- #
Дякую за відповідь.
Опікун є законним представником підопічного на підставі п. 2 ст 242., ЦК України, а не за довіреністю (ст 244., ЦК України).
Чи АТ «Ощадбанк» по-іншому трактує статтю п. 12 ст 14. ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» і вказані мною статті ЦКУ?
Щодо випуску додаткової картки — це можливо лише після випуску(перевипуску) та активації основної картки на ім'я недієздатної людини, що для недієздатної людини, нажаль, з очевидних причин неможливо.
Дайте, будь-ласка, відповідь, на моє перше запитання: чи маю право я, як опікун, розпоряджатись рахунками і коштами моєї підопічної в АТ «Ощадбанк»?
Опікун є законним представником підопічного на підставі п. 2 ст 242., ЦК України, а не за довіреністю (ст 244., ЦК України).
Чи АТ «Ощадбанк» по-іншому трактує статтю п. 12 ст 14. ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» і вказані мною статті ЦКУ?
Щодо випуску додаткової картки — це можливо лише після випуску(перевипуску) та активації основної картки на ім'я недієздатної людини, що для недієздатної людини, нажаль, з очевидних причин неможливо.
Дайте, будь-ласка, відповідь, на моє перше запитання: чи маю право я, як опікун, розпоряджатись рахунками і коштами моєї підопічної в АТ «Ощадбанк»?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Проте, я маю запитання по обслуговуванню:
На основі рішення суду я є опікуном дорослої недієздатної особи.
Керуючись п. 3 Статті 67, ЦК України (Права та обов'язки опікуна), п. 2 ст 242., ЦК України (Представництво за законом), п 4.9. Правил опіки та піклування (z0387-99), та п. 7.4 Інструкції НБУ № 492 про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах (z1172-03).
Я ідентифікував себе надавши паспорт громадянина України та оригінал рішення суду про призначення мене опікуном і звернувся до відділення АТ «Ощадбанк» (проспект Миру, 13, м. Київ, 16:00, 2018-11-27) з проханям видати мені кошти з рахунку моєї підопічної.
Моє прохання не було задоволено начальником відділення з аргументацією, що у рішенні суду не вказано, що я маю право розпоряджатися рахунками і коштами підопічної.
Також, співробітниками банку мені було заявлено, що я як опікун не маю права користуватися ЕПП виданим на ім'я моєї недієздатної підопічної для отримання пенсії.
В той же час, п. 6.10. Інструкції НБУ № 492 визначає: «Поточні рахунки на ім'я фізичної особи, визнаної судом недієздатною, відкриваються її законним представником — опікуном (далі — опікун).»
Прошу дати пояснення по двом вказаним епізодам, які заважають мені виконувати мої обов'язки опікуна, враховуючи те, що:
п. 11.9.3. Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб АТ «Ощадбанк», та
п. 6.2. Постанова НБУ №705 «Про здійснення операцій з використанням електронних платіжних засобів»
Мають меншу юридичну силу щодо вказаних мною Законів України.
Але якщо співробітники банку не праві, то яким чином мені добитися виконання моїх законних вимог?
Банк може випустити додаткову картку на ім’я опікуна/законного представника.