Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахливе обслуговування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Віталіна Іванова 9 листопада 2018, 10:19
Відділення за адресою: Київ, вул. Тулузи, 3-А
Ну що ж рібятки. Мені робили вашу карту під назвою стандарт. Це жах… Підключили смс банкінг сказали коли карта буде готова прийде смс. Як виявилося підключили смс банкінг на номер 0390001111. Просто супер вам так захотілося підключити? Скажіть будь ласка? Ви адекватні? Я з горем пополам дізнався що карта уже готова десь через місяць. І тут такий ніштячок у мене смс банкінг підключений на Бог зна який номер. Зачем? Ви на цьом просто бабки мутите? Мені не шкода тих 5 грн. Подавіться. Попросив перепідключити на мій номер. Сказали що перепідключили і прийде смс на протязі трьох годин. Пройшло уже 18 год і номер не змінився. Коли позвонив на гарячу лінію там від мене м'ягко кажучи морознулися. Нічого конкретного я не почув. Відповідь була це проблеми в системі. Їдьте знову в банк. Зателефонував на своє відділення. Мені горе касир сказав що в неї номер мінявся неділя. Для чого тоді мені сказали що він зміниться через 3 години? У вас працівники взагалі некомпетентні і не професіонали… Повсюду нехай то гаряча лінія нехай то відділення. Таке відчуття що їм плювати з високої гори на клієнтів. Я б Вам рекомендував змінити їм мотивацію, щоб їхня зп напряму залежала від клієнта. Інформації стосовно де знімати я можу з карти в яких банкоматах яка комісія я взагалі не чув… Я чекаю від Вас конкретної відповіді. Якщо це буде щось по типу заїдьте знову у відділення а потом якщо нічого не вийде то знову заїдьте… Я думаю мені не нада розказувати куда вам іти після такої відповіді!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
9 листопада 2018, 12:00
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення Ваше ПІБ і контактний номер телефону. Перевіримо ситуацію та з Вами зв'яжемось.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися