Скарга
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
- +
- 0
- vadymbanker
- 1 листопада 2018, 14:52
- #
В чем именно не правильная квитанция??
- +
- 0
- Angelushka
- 1 листопада 2018, 15:19
- #
В квитанції не були вказані всі необхідні дані:
код підрозділу,
код послуги
серія та номер свідоцтва про народження та багато іншого
код підрозділу,
код послуги
серія та номер свідоцтва про народження та багато іншого
- +
- 0
- vadymbanker
- 1 листопада 2018, 15:32
- #
Так чего же вы не проконтролировали на месте когда все указывал менеджер рядом с вами?
Это ваша невнимательность.
Это ваша невнимательность.
- +
- 0
- Angelushka
- 1 листопада 2018, 15:38
- #
Окей, а то что это еще почти месяц решается. Обманывают, что могут созвониться только стационарным телефоном, не перезванивают клиенту, увиливают от ответа. Это тоже я виновата.
Если б изначально не заверила работник банка, что можно платить через терминал, ничего этого бы не было, потому что работники на кассе знают такую процедуру и все указывают.
Если б изначально не заверила работник банка, что можно платить через терминал, ничего этого бы не было, потому что работники на кассе знают такую процедуру и все указывают.
- +
- 0
- vadymbanker
- 1 листопада 2018, 15:50
- #
Оплата через терминал это как оплата через интернет, все платежки через Киев идут, в отделение разве только стоит сама машина… в цнап давно вашу платежку должны были найти в бухгалтерии, денгь они же приняли, не вернули. Кстати вам это момент надо точно уточнить, зайти в областной управления ощада и уточнить может вернулись обратно деньги. В цнап точно скажут…
- +
- +15
- StarFighter27
- 1 листопада 2018, 20:04
- #
Можно было и через интернет оплатить. Все равно на тот счет дойдут, на который Вы платили
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Ви серйозно?? Коли є інтернет і мобільні!!!
Ще через кілька днів мені зателефонували і я знову прийшла у відділення. Там записала все що потрібно вказати при оплаті і мене знову запевнели, що надсилають дані в центральне відділення і про результат повідомлять.
Так пройшло ще три тижні. І мої нерви здали. Я знову була у відділення. На моє запитання чому мені ніхто не дзвонив, відповісти нічого не змогли. Сказали що все добре і все виправили.
А дізнатися я про це напевне, б мала за допомогою телепатії?
Ви звертайтесь в ЦНАП, там уже все добре.
Уявіть ситуацію. Приходжу в ЦНАП без квитанції і кажу: «Зробіть паспорт, у мене квитанції правильної нема, але там все добре».
Занавес!!!
PS
Працівники відділення цього разу зв'язалися з центральним відділеням мобільним телефоном (це весело, як би не було так сумно).
Прочекавши ще годину у відділенні, відповіді і квитанції не отримала. Працівники обіцяли зателефонувати.
Пройшов 21 день з дня оплати.
Ваше ПІБ, контактній номер телефону, та до якого відділення Ви звертались. Перевіримо ситуацію.