Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заблоковані картки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Наталія Стоколос 1 листопада 2018, 9:35
В моїх батьків теж заблоковані пенсійні картки, коли вони звернулись до банку, то їм повідомили, що кошти зняти вони ніяк не зможуть. А також повідомили, що банк готує лист із списком людей, які потрапили в таку саму ситуацію, але коли проблема буде вирішена невідомо. В мами ще й заробітна плата йшла на одну й ту ж карту, так їй порадили при відкритті рахунку. Батьки проживають в селі, тому знімати кошти в райцентр їздять після надходження коштів усіх за місяць разом. Зараз залишилися без грошей. Що далі????!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2018, 10:02
Доброго дня! Будь ласка, деталізуйте в особисті повідомлення: чи є Ваші батьки ВПО, вони звертались до відділення чи до контакт-центру? Будемо раді допомогти у вирішенні питання.

Коментарі - 23

+
0
Toxa David
Toxa David
1 листопада 2018, 9:49
#
Похожая ситуация Приват https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/120653/#comments
+
0
Наталія Стоколос
Наталія Стоколос
1 листопада 2018, 15:18
#
Не схожа
+
0
Toxa David
Toxa David
1 листопада 2018, 16:26
#
Похоже или нет вам решать, но и там и у вас заблокированы счета пенсионеров на пенсионных картах, и там и у вас пенсионер не может получить деньги, и там и у вас полная неизвестность когда счета будут разблокированы. Но там указана причина блокировки а вы указать ее забыли или вам причину не озвучили.
+
0
Наталія Стоколос
Наталія Стоколос
1 листопада 2018, 17:49
#
Причина сказали, що у пенсійному. Ніби мала бути нова послуга пенсійного — смс повідомлення про зміни в пенсійному законодавстві. І щось пішло не так…
+
0
Toxa David
Toxa David
2 листопада 2018, 9:32
#
Честно сказать причины не понял. Пусть в отделении банка напишут официальную причину блокировки так как «смс повідомлення про зміни в пенсійному законодавстві» — это не причина. Имея причину можно обратиться в пенсионный фонд за необходимым разьяснением или справкой.
+
0
Наталія Стоколос
Наталія Стоколос
2 листопада 2018, 10:21
#
Прочитавши відгуки, я зрозуміла, що це виготовлялись електронні пенсійні картки. Мало б бути і пенсійне посвідчення і карта для отримання пенсії в одному. В процесі цього всього переходу щось трапилося, що тепер не можуть пенсіонери отримати свої пенсії навіть через касу по паспорту та коду.
+
0
Toxa David
Toxa David
2 листопада 2018, 10:48
#
А вот это уже не порядок. Пусть изготавливают что хотят и по времени сколько хотят, но до окончания работ отказывать в доступе до своих денег никто не имеет права, только по решению суда. По этому банк обязан организовать выдачу перечисленных через него денег пенсионерам. Это не деньги банка у них есть целевое назначение. Это деньги пенсионеров. Если там что то не срослось то пенсионеры тут ни причем. Звоните, пишите, жалуйтесь. Имеете право.
+
0
Toxa David
Toxa David
2 листопада 2018, 11:16
#
Ответ банка: Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Проаналізуємо ситуацію та відпрацюємо її вирішення. До моменту отримання картки, рекомендуємо звернутись до відділення банку з документами та отримати готівку через касу.
Реальная жизнь: що тепер не можуть пенсіонери отримати свої пенсії навіть через касу по паспорту та коду.
Называйте номер отделения и адрес для того что бы Центральное отделение дало конкретные указания именно этому проблемному отделению.
Вот и проверим «Будемо раді допомогти у вирішенні питання».
+
0
Наталія Стоколос
Наталія Стоколос
2 листопада 2018, 12:34
#
Дякую. Сьогодні мамі Зателефонували з банку (відділення смт. Катеринопіль Черкаської обл. ) і запросили отримати кошти.
+
0
Toxa David
Toxa David
2 листопада 2018, 13:00
#
Вот и хорошо. Вот и ладненько.
+
+15
vadymbanker
vadymbanker
1 листопада 2018, 14:57
#
Интересно, как может пенсия и зарплата зачисляться на одну и тоже карту, данный тип операций производятся в разных карточных пакетов. Либо платить комиссию за зачисление пенсии либо запрлаты.

Представитель Банка можете этот момент прокомментировать! Мне интересно.
+
0
Наталія Стоколос
Наталія Стоколос
1 листопада 2018, 15:17
#
От так, як є. Одна карта на зп і пенсію і це була рекомендація працівника банку. А у мене одна карта була для соц виплат і зп, тільки вже в іншому банку. Карта одна, а рахунки різні
+
0
vadymbanker
vadymbanker
1 листопада 2018, 15:31
#
Карта одна, а счета разные — такого не бывает…
+
0
Наталія Стоколос
Наталія Стоколос
1 листопада 2018, 15:36
#
Якщо є у мене, то чому ви мені намагатись доказати, що немає. Зп з 4 починається, а соц з 2 в банку, де я обслуговуюсь.
+
0
Наталія Стоколос
Наталія Стоколос
1 листопада 2018, 15:40
#
Не маєте чого порадити по моєму питанню, то краще не витрачайте час на непотрібну писанину.
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
1 листопада 2018, 16:20
#
Добрый день! Для зачисления заработной платы и пенсии, банк открывает разные счета и выпускает разные карточные продукты.
+
0
vadymbanker
vadymbanker
1 листопада 2018, 16:23
#
При этом клиенту открыт один пакет, какой не понятен. Но может ли теоретически клиент получать без входящей комиссии пенсию и зарплату на одну карту???
+
0
Наталія Стоколос
Наталія Стоколос
1 листопада 2018, 18:28
#
Я написала по факту як є. У моєї мами на одну картку надходила і заробітна плата і пенсія. Після того як дізнались про заблокування карт, мама в банківського працівника поцікавилася як бути із зп. Банківський працівник більше, мабуть, злякався, ніж здивувався, що таке вийшло.
+
0
vadymbanker
vadymbanker
1 листопада 2018, 15:42
#
Два целвых поступления на одна карту(один карточный счет). Вы написали: 'карта одна, а рахунки різні', це не має сенсу. Ви переплутали поняття.
+
0
Наталія Стоколос
Наталія Стоколос
1 листопада 2018, 15:45
#
Конкретно, що ви хочете мені по моєму питанню пояснити? Це мені допоможе повернути кошти моїм батькам?
+
0
vadymbanker
vadymbanker
1 листопада 2018, 15:55
#
Нет, к сожалению.
обратите внимание на Тариф Банка. Открыть нужно Мiй Рахунок, пункт 7, далее там где сноска с 3.
https://www.oschadbank.ua/upload/iblock/6f1/%D0%A2%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%84%D0%B8_%D0%B7%2002.10.2018%20%D1%80._%D0%A1%D0%B0%D0%B9%D1%82.xlsx

позвоните в колл центр и вам подтвердят данную возможность.
+
0
Наталія Стоколос
Наталія Стоколос
1 листопада 2018, 16:17
#
Щодо переплутаних понять: якщо не рахунок, то, можливо, проект.
+
0
Наталія Стоколос
Наталія Стоколос
1 листопада 2018, 17:53
#
Заблоковані картки в обох батьків. А у батька на картку надходила лише пенсія і більше нічого.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися