Обман співробітника банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Дуже прикро, що прийшовши в один із найкращих банків, вас зустрінуть із посмішкою та обманом.Із свого досвіду скажу, що коли прийшла отримувати грошовий переказ, працівниця чітко сказала, що потрібно оформити страховий поліс, тому як без нього вона не видасть, натомість сказала .« Такі вимоги Ощадбанку!».Зрозумівши, що ти у глухому куті, і попри страховку, котра коштує 30 грн, яку тобі нав'язали, відходе на 2- й план, головне отримати кошти.Але поясніть у чому ж річ, розібравшись, коли подзвонила на гарячу лінію, і тд, виявляється це ДОБРОВІЛЬНО… Чому скажіть, чому таке ставлення працівниць банку, чи у них своє виконання плану?!!!!.. Повторно з ними вела бесіду, а тут і виявляється, що це внутрішня їхня вимога.Тобто, у м.Хмельницькому за адресою вул.Січових Стрільців,2-1, можливі такі вимоги???!!!
Відповідь банку
22 жовтня 2018, 10:38
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію. Зі співробітниками відділення проведемо роботу та додаткове навчання. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення, чи пам'ятаєте як звали співробітника який Вас консультував?
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 3
А полис какой СК вам впарили?
Дайте угадаю — ''Метлайф''?)
Наглость конечно.
Надо было прямо при них звонить в колл-центр и жаловаться.
Пусть сами себя страхуют)
Дайте угадаю — ''Метлайф''?)
Наглость конечно.
Надо было прямо при них звонить в колл-центр и жаловаться.
Пусть сами себя страхуют)
Ненужно так уж своё отделение хаять, такая же ситуация во всех отделениях, это требование самого высокого руководства банка а в отделениях люди подневольные.
- +
- 0
- StarFighter27
- 21 жовтня 2018, 11:48
- #
Это требования высшего руководства(Пышного) и не более, а люди в отделениях должны это указание исполнять иначе получат взыскание. Колл-центр будет постоянно, как попка, Вам талдычить, что это дело «добровольное», но это — не так.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися