Мінфін - Курси валют України

Встановити

Завис термінал - втратив час та гроші.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
ZtRUSLAN 10 жовтня 2018, 20:29
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 67
Віришив поповнити карту через термінал — втратив час, карту та гроші. Це капець. При поповненні картки нічого не передбачало біди — все виконав, що просила «чудо» машина (термінал К0500029 м. Житомир) і на останній стадії його «глючит» — чек не друкує, карту не віддає, і пише — Ваш запит оброблюється, чекайте. Чекаю 15хв. — нічого не ввдбувається, телефоную на службу підтримки, перевірили «чудо» машина працює, чекайте. Почекав ще 30хв. «чудо» машина пропонує ще чекати. Нерви не залізні. Телефоную повторно на гар. лінію, що з машиною не знають, пропонують заблокувати карту, та йти собі, буде інкасація карту повернуть. Запропонували записати телефон куди необхідно буде звернутись для отримання карти в результаті так і не знайшли. Сам шукаю телефон (на сайті телефон відділення не актуальний), телефоную до відділення розказав ситуацію, пообіцяли передзвонити коли виймуть карту. Через два дні телефонують — Вашої карти немає в терміналі. Роблять з мене ідіота. Нерви здають, прошу пошукати карту краще, там де я сказав. Пошукали — знайшли. Забрав, телефоную на гар.лінію — карту забрав, розблокуйте. Відповідь — добре з Вас 30.00грн. Нерви здали. От така історія — прийшов поповнити карту — втратив час, та ще й гроші. ТЕРМІНАЛИ ПОСТАВИЛИ НА САМООКУПНІСТЬ. ЗАВИС — ГРОШІ ДЛЯ БАНКА ЗАРОБИВ.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2018, 9:36
Доброго дня! Приносимо вибачення за подібну ситуацію. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення Ваше ПІБ, контактний номер телефону та до якого відділення Ви звертались. Ситуацію перевіримо та з Вами зв'яжемось.

Коментарі - 4

+
0
7889
7889
10 жовтня 2018, 20:48
#
Вас не смущает что карта находилась не один день непонятно где? В таких случаях лучше ее перевыпустить(есть сайты которые работают без поддержки протокола 3D Secure).
+
0
ZtRUSLAN
ZtRUSLAN
10 жовтня 2018, 21:01
#
Карту закрою, банк поменяю. Не первый косяк.
+
0
ZtRUSLAN
ZtRUSLAN
11 жовтня 2018, 13:39
#
Відправив дані.
+
0
ZtRUSLAN
ZtRUSLAN
27 січня 2019, 12:11
#
Як і обіцяв, банк змінив, картками не користуюсь. За 30 грн. втратили клієнта. Обіцяли розібратись — так і залишилось обіцянкою.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Завис термінал - втратив час та гроші.