Мінфін - Курси валют України

Встановити

Купівля нумізматичної продукції

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Александр Литвак 1 жовтня 2018, 14:30
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Червоного Хреста, 8
28.09.2018 року, у м.Луцьк, за адресою вул.Червоного Хреста 8, Я звернувся у відділення «Ощадбанку» з метою отримання замовлених на моє ім'я монет та на ім'я мого доручителя (Особа наділила мене повноваженнями отримувати від її іменні монети замовленні через систему «Онлйн замовлення НБУ», через нотаріально оформлене доручення з відповідними підписами, штампами нотаріуса, сплатою державного мита та на бланку державного зразка). Працівники банку мені повідомили що монети я отримати не зможу, тому що дане доручення не відповідає їхнім вимогам, а саме не вказано повний перелік монет. Я намагався внятно роз'яснити працівникам банку що дану «забаганку» здійснити не можливо, адже Доручитель знаходиться на військовій службі в зоні бойових дій, а доручення було оформлене в нотаріуса 1,5 роки тому і фізично неможливо було вказати монети які я буду отримувати на його ім'я. Приблизно через 15 хв. переконань на які працівники банку відмовлялись реагувати, я як можливий доказ який переконає працівників банку показав план випуску монет на 2019 рік., який є не повним та в який будуть вноситись зміни.
Працівники банку відмовились надавати будь-яку внятну інформацію як вийти з даної ситуації. Я зателефонував на гарячу лінію «Ощадбанку» це спеціаліст після консультацій повідомив мені в присутності працівників банку що монети я можу отримати за дорученням і ніяких перепон не може бути. На дані слова спеціаліста гарячої лінії працівники банку не відреагували, а повідомили що я нічого не отримаю тому що в них перестала працювати система!!!(що звичайно є брехнею)
Прошу прийняти якісь міри щодо керуючого складу банку, адже їхня відмова я незаконною! Відмов які будуть формовані на законодавстві України я не отримав, та вважаю що дані монети працівники банку будуть купувати в свої руки та перепродувати — що є корупційною схемою!!!
Дзвінки зі скаргами на Урядову гарячу лінію, Гарячу лінію Президента України, Гарячу лінію НБУ, Гарячу лінію Ощадбанку та на скаргу Омбуцмену України працівники банку не реагують!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 жовтня 2018, 15:28
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення Ваше ПІБ та контактний номер телефону. Ми перевіримо ситуацію та з Вами зв'яжемось.

Коментарі - 1

+
0
StarFighter27
StarFighter27
3 жовтня 2018, 20:08
#
Работать не хотят, вот и все объяснения.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися