Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скільки можна чекати.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Luba800 24 вересня 2018, 21:47
Доброго вечора. Я вже давно клієнт ощадбанку. І все начебто було добре, поки не з'явилась велика проблема. В мене відкрито дві карточки пенсійна та зарплатна. З пенсійною нібито все нормально, а от зарплатна мало того, що при відкритті вказали неправильні паспортні дані, так і ще прив'язали мою карточку до номера телефону ЗОВСІМ ЧУЖОЇ ЛЮДИНИ. На моє неодноразове прохання виправити помилки, мені відповіли, що це можуть зробити тільки в Києві і треба чекати коли в них буде час вділити увагу моїй справі, тому що в нашому відділенні цього не можуть зробити(сама я з Кіровоградської області, тут обслуговуюсь і карточки отримувала теж тут). Так от чекаю вже більше місяця результатів ніяких. Не витримала подзвонила в контакт центр, пояснила ситуацію, на що мені відповіли, що Києв не може вирішити моєї проблеми так як в них не має доступу до моїх даних, до моїх даних доступ є тільки в тій області, де я відкривала рахунки та отримувала карточки. То мені цікаво чи ще довго мене будуть футболити туди сюди, і чи довго ще постороння людина, чій номер телефону вказаний замість мого, буде мати доступ до мої даних, та знати про рух МОЇХ коштів. І це банк який бореться за клієнтів. Ні в кого нічого не доб'єшся.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 вересня 2018, 9:52
Доброго дня. Перепрошуємо за дану ситуацію. Розберемося і зв'яжемося з Вами.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися