Мінфін - Курси валют України

Встановити

Увага! Під назвою «спірна операція» завуальовано звичайний грабунок своїх клієнтів!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Валерий Коротин 24 вересня 2018, 16:22
01.09.2018 в термінал Ощадбанку, який знаходиться в зоні самообслуговування за адресою м. Харків, вул. Полтавський шлях 1/3, мною на власну картку було внесено 8000 грн, проте після внесення останньої купюри в 200 грн термінал вимкнувся, після чого я замість своєї картки та грошей на рахунку отримав холодний синій екран терміналу.
Після звернення в відділення Ощадбанку за тією ж адресою 03.09.2018, мною було написано «заяву про спірну операцію».
Після спілкування працівника банку зі своїми київськими колегами вони вирішили, що я вніс лише 5800 гривень.
Далі, станом на 24.09.2018, у відділенні ощадбанку я не почув жодної конструктивної відповіді, що мені потрібно робити для того щоб повернути мною зароблені гроші в сумі 2200 грн.
Я розумію, що такі ситуації не поодинокі і має бути конкретний, чіткий, прозорий та відкритий механізм для повернення незаконно відібраних банком грошей своїм клієнтам!!!
Куди далі звертатись?! Їхати в Київ!?
А поки що буду застерігати таких клієнтів як я про неналежний сервіс та шахрайство Ощадбанку!
Ощадбанк
Відповідь банку
24 вересня 2018, 17:40
Доброго дня. Висновок про зарахування/не зарахування коштів у тій чи іншій сумі надається після детального розслідування та аналізу виконаної клієнтом операції. Тому, відповідно, процес і має назву «спірної транзакції». Для можливості детально розібратися в ситуації, просимо Вас написати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону.

Коментарі - 1

+
0
Валерий Коротин
Валерий Коротин
25 вересня 2018, 1:08
#
В тому і питання, що станом на 24.09.2018 жодного службового розслідування навіть не розпочато.
Сьогодні тільки, після мого чергового особистого звернення до працівника банку (ТВБВ 10020/0515 м.Харків), було повідомлено про можливість проведення службового розслідування. А хто його має ініціювати!? Я чи співробітники банку за моєю заявою, яку я написав ще 03.09.2018.
Я дві години просидів у банку, на протязі чого співробітники банку вже колективно гадали, хто ж має мною зайнятися. Просто не компетентність в такій простій ситуації.
Я написав свої контактні дані в особисті повідомлення, чекаю відповіді.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Увага! Під назвою «спірна операція» завуальовано звичайний грабунок своїх клієнтів!