Підстава для страхування життя при отриманні переводу
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- vadymbanker
- 22 вересня 2018, 17:02
- #
Сразу на месте звоните в колл центр, они в свою очередь быстро реагируют, могут сразу параллельно набрать в отделение и просигналить инцидент. Так же в таких случаях обращайтесь к начальнику отделения сразу на месте. Создайте «ситуацию» и они зашевелятся.
Без денег никогда не уходите…
Без денег никогда не уходите…
- +
- 0
- StarFighter27
- 24 вересня 2018, 23:38
- #
Идти к начальнику себе дороже. Начальник в курсе и в доле тех страховок, которые там продают. Он или она ничего не решит. Указ свыше — не продадут страховку, то и так мизерную зарплату на куски порежут. И что Вы хотите от работников? Повыше надо писать, повыше.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Поясніть будь ласка, на якій підставі у відділенні Ощадбанку не видають переводи грошей, якщо ти не страхуєш у них життя?
Я застрахована особа!
Відділення м.Чернівці вул.Головна 119
Працівники Банку кажуть, що це внутрішнє їхне розпорядження, документ підтверджуючий не показали!!!
Гроші не видали, поки не оплатиш страховку!
Банк піклується про своїх Клієнтів та пропонує їм додатковий захист на випадок непередбачуваних подій в одній із надійних страхових компаній. Страхові продукти, які пропонуються у відділеннях Банку, є добровільними, і Клієнт може придбати їх за власним бажанням. Якщо Вам відмовили у наданні послуг, напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону. Нами буде проведена відповідна робота з співробітниками, щоб уникнути подібної ситуації в подальшій роботі.