Некваліфіковані та невиховані працівники
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Тетяна Дячук
- 24 вересня 2018, 11:14
- #
Я перепрошую, але КИМ і яким чином моя «проблема решена»???? і де взялась оцінка «три зірочки???» Мою проблему ніхто не вирішив, не написали і не дзвонили!!!
Для чого цей сайт і наші відгуки про роботу банків???
Для чого цей сайт і наші відгуки про роботу банків???
- +
- 0
- OschadbankUA
- 24 вересня 2018, 12:21
- #
У банка технічно відсутня можливість самостійно, без Вашої згоди, встановити статус заявки «вирішено». При цьому зазначимо, що Вашим питанням вже займаємось.
- +
- 0
- Тетяна Дячук
- 24 вересня 2018, 12:25
- #
В такому випадку сталось «диво»… Тому що я не ставила статус «Вирішено» і оцінювала роботу банку однією зірочкою, тобто «Незадовільно»
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.5 | 44.45 |
Всі курси банку |
21.09.2018р. я звернулась в відділення Ощадбанку по вул.Івана Франка в м. Луцьку з проханням вікрити мені рахунок для цільових виплат (заробітна плата). Днем раніше я звернулась в інше відділення Ощадбанку, де мені сказали, що при наявності ID-картки та Витягу з ЄДДР немає необхідності в паперовій копії ІПН. Менеджер по роботі з клієнтом відділенняя №3 (нажаль не запам'ятала ПІБ) відмовила мені, в зв'язку з відсутністю у мене паперової копії ІПН. Я зателефонувала на гарячу лінію, де мені повідомили, що згідно Постанови НБУ №492 п.2.5 дії працівника не були правомірні. Я повернулась до відділення і опинилась за робочим столом менеджера по роботі з клієнтом Ткачук Н.В., яка теж мені відмовила. Тільки через півгодини моїх наполегливих прохань знайти вищевказану постанову, працівники банку її все-таки прочитали. Я ще багато можу написати. Картку мені, все-таки, не відкрили. Але надзвайчайно обурює незнання своєї безпосередньої роботи, через яку страждають клієнти і взагалі відношення до клієнта!!!
Приносимо вибачення за дану ситуацію. Вашим питанням вже займаємося. Надамо Вам зворотній зв'язок, за вказаним Вами телефоном. Гарного дня!