Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некваліфіковані та невиховані працівники

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Тетяна Дячук 21 вересня 2018, 15:35
Добрий день!
21.09.2018р. я звернулась в відділення Ощадбанку по вул.Івана Франка в м. Луцьку з проханням вікрити мені рахунок для цільових виплат (заробітна плата). Днем раніше я звернулась в інше відділення Ощадбанку, де мені сказали, що при наявності ID-картки та Витягу з ЄДДР немає необхідності в паперовій копії ІПН. Менеджер по роботі з клієнтом відділенняя №3 (нажаль не запам'ятала ПІБ) відмовила мені, в зв'язку з відсутністю у мене паперової копії ІПН. Я зателефонувала на гарячу лінію, де мені повідомили, що згідно Постанови НБУ №492 п.2.5 дії працівника не були правомірні. Я повернулась до відділення і опинилась за робочим столом менеджера по роботі з клієнтом Ткачук Н.В., яка теж мені відмовила. Тільки через півгодини моїх наполегливих прохань знайти вищевказану постанову, працівники банку її все-таки прочитали. Я ще багато можу написати. Картку мені, все-таки, не відкрили. Але надзвайчайно обурює незнання своєї безпосередньої роботи, через яку страждають клієнти і взагалі відношення до клієнта!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
24 вересня 2018, 12:17
Доброго дня!
Приносимо вибачення за дану ситуацію. Вашим питанням вже займаємося. Надамо Вам зворотній зв'язок, за вказаним Вами телефоном. Гарного дня!

Коментарі - 3

+
0
Тетяна Дячук
Тетяна Дячук
24 вересня 2018, 11:14
#
Я перепрошую, але КИМ і яким чином моя «проблема решена»???? і де взялась оцінка «три зірочки???» Мою проблему ніхто не вирішив, не написали і не дзвонили!!!
Для чого цей сайт і наші відгуки про роботу банків???
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
24 вересня 2018, 12:21
#
У банка технічно відсутня можливість самостійно, без Вашої згоди, встановити статус заявки «вирішено». При цьому зазначимо, що Вашим питанням вже займаємось.
+
0
Тетяна Дячук
Тетяна Дячук
24 вересня 2018, 12:25
#
В такому випадку сталось «диво»… Тому що я не ставила статус «Вирішено» і оцінювала роботу банку однією зірочкою, тобто «Незадовільно»
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Некваліфіковані та невиховані працівники