Мінфін - Курси валют України

Встановити

Обслуговування в ощадбанку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Ирина Бражникова 18 вересня 2018, 21:34
Сьогодні 18.09.2018 відвідала 40 відділення в Києві на Дніпровькій наб.3. Менеджер один, другий проплачує платежі і стажер, начальниця пішла. За 1 год та 20 хв, менеджер впоралась з одним клієнтом, другий сів в крісло і тут почали дзвонити подружки (одна 10 хв, друга 20 хв і розмови ні про що- а він як, а ти як, а він-що, а ти що). Я почала все це знімати на телефон. Тут лише через 5 хв вона помітила, що її знімають: охорону визвала, і сказала не стояти біля неї, а мені взагалі сказали- « Тут взагалі не стовбичте, бо я ВАС ОБСЛУГОВУВАТИ НЕ БУДУ». В мене відняло мову!!! Навіть не побачила необхідності нагадати їй, що я не заявилась до неї додому, не бачила в цьому сенсу. «Супер-менеджера» звати Юлія Анатоліївна. Прізвище вона закривала руками! Запитання до ощадбанку: чи ведеться відеонагляд за вашими «спецами», чому в робочий час вона базікає з друзями, де мені заказати менеджера? Відео обов«язково направлю в нацбанк: очевидно воно видає дозвіл ощадбанку на таких менеджерів, які вирішують самостійно кого воно буде обслуговувати, а кого ні! Може краще давати гідну зарплату, щоб ішли до вас працювати гідні люди, а не таке ***!
Ощадбанк
Відповідь банку
19 вересня 2018, 9:47
Доброго дня!
Дозвольте принести вибачення за дану ситуацію та завдані незручності. Вашим питанням займаємося.

Коментарі - 8

+
0
mary27
mary27
18 вересня 2018, 23:15
#
А вы уверены, что это подруги звонили, а не клиенты, такие же как вы?
+
0
martin11
martin11
19 вересня 2018, 13:34
#
У верен на 200 процентов схожая ситуация была
+
0
StarFighter27
StarFighter27
19 вересня 2018, 20:01
#
«Може краще давати гідну зарплату, щоб ішли до вас працювати гідні люди, а не таке ***!»

Я — за!!! Но руководства напряженка в мозгах и на выдачу нормальной зарплаты сотрудникам. Сейчас там реальная з/п сотрудника 5000 грн, поэтому нормальные туда не идут, а идут таки ***!!! Само руководство получает от 20 000 и выше… И может спокойно лишить работника трехзначной премии, и даже зарплату порезать на куски и еще в идеале из своего кармана приплачивать. Как там платят, так и работают
+
0
mary27
mary27
19 вересня 2018, 20:55
#
А еще раз в 5 сократить отделения, и ввести комиссию за уплату коммунальных через кассу гривен в 10)
+
0
StarFighter27
StarFighter27
21 вересня 2018, 20:59
#
Я уже молчу про толпы пенсионеров в старых отделениях
+
0
Ирина Бражникова
Ирина Бражникова
20 вересня 2018, 14:34
#
По-перше клієнти на мобільний не дзвонять (хоча може такій і дзвонять) і я можу відрізнити ділову розмову і розмову з Ірішкой!
+
0
mary27
mary27
20 вересня 2018, 14:48
#
(Задумчиво вертит в руках визитку «Ощада» с киевстаровским номером служащего банка).
«і розмову з Ірішкой» — что мешает Иришке открыть карту в «Ощаде»?
+
0
StarFighter27
StarFighter27
21 вересня 2018, 21:00
#
А может Иришка и звонила по поводу открытия карты
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися