Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банкомат

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Наталія Наталія 2 вересня 2018, 16:26
Сьогодні зіштовхнулася з такою ситуацією, як знімала кошти в банкоматі«Ощадбанку», картку видало, а от кошти ні, і відключився банкомат, тобто з картки кошти успішно зняті, транкзакція успішна, а на наявності вони були не видані банкоматом. Після цього я зателефонувала на гарячу лінію банку, де мені дівчина спочатку сказала, що мій номер не є номером на мою картку, попередньо не уточнивши чи являюсь я клієнтом їхнього банку, коли я їй почала пояснювати, що в мене банк Аваль, та я телефоную повідомити, що саме сталося з їхнім банкоматом, та чи можливо викликати сервіс, чи причину поломки, чи хоч щось вона може мені повідомити, я ж не знала чи чекати мені поки включать банкомат, чи ці кошти видасть відразу банкомат, після включення, та загалом ця розмова цього працівника не цікавила!!! Так як людина не компетентна, вважаю що можна було і пояснити, куди мені звернутися за вирішенням цього питання. Після цього я зателефонувала на гарячу лінію банку Аваль, і зрозуміла, що розмовляю з фахівцями, які дійсно знаються на своїй справі, мені пояснили, що сенсу чекати поки включать банкомат, не має, заявку залишили, чекаю повернення коштів. Ще такої безповідповідальності від банку, як від працівника Ощадбанку не бачила ніколи, вирішувала яку картку брати Ощадбанк чи Аваль, дуже залишилась задоволена, що вибрала Аваль, оскільки тут мені відразу повідомили чи потрібно зробити, а не були пасивними, як в Ощаді. Скажу одне не раджу Ощадбанк, за їхнє хамське відношення до осіб.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 вересня 2018, 10:53
Доброго дня! Перепрошуємо за ситуацію яка склалася. Зі співробітниками проведемо додаткове навчання для підвищення якості обслуговування. Для вирішення подібних ситуацій, при настанні їх в майбутньому, рекомендуємо звертатись до відділення банку або контакт центру банку, який є емітентом картки.

Коментарі - 1

+
0
Наталія Наталія
Наталія Наталія
3 вересня 2018, 15:24
#
Дякую за розуміння
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися