Мінфін - Курси валют України

Встановити

Навмисна недодача коштів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SwetaOleg 31 серпня 2018, 18:30
Відділення за адресою: Київ, пр-т Свободи, 26-В
Доброго дня!!! 30.08.2018 о 13:24 год. я в Ощадбанку, який знаходиться за адресою: м. Київ, пр-кт Свободи, 26, літ. «В» із картки знімала кошти. Касир перерахувала 2-3 рази купюри по 500 грн. на автоматі для перерахування грошей та видала мені кошти. Повіривши у правильність видачі коштів, оскільки я бачила скільки купюр було перераховано автоматом забрала кошти. Коли я повернулась на роботу почала перераховувати кошти виявилось, що замість однієї купюри номіналом 500 грн. була купюра 20 грн. Я відразу підійшла до банку та повідомила про дану ситуацію. Нащо, касир який видавала мені кошти зазначила, що непотрібно хвилюватись, у вечорі буде перевірятись каса і мені перетелефонують (я залишила свій № тел.). У вечорі 30.08.2018 та з ранку 31.08.2018 мені зателефонував касир, яка видавала мені кошти повідомила, що в касі не було виявлено зайвих коштів. Крім того зазначила, що оскільки я не перерахувала кошти біля каси то доказати я нічого не зможу. Я не розумію, якщо мені недодали кошти то чому при перевірці каси надлишок коштів не було виявлено? На мою думку, працівники Ощадбанку навмисно підкладають інші купюри, для того щоб отримати вигоду і це вже вважається крадіжкою.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 вересня 2018, 10:04
Доброго дня! Співчуваємо що Ви потрапили в подібну ситуацію. Вам необхідно написати заяву у відділенні банку. Просимо написати в особисті повідомлення Ваше ПІБ та контактний номер телефону. Наші співробітники з Вами зв'яжуться для призначення зустрічі.

Коментарі - 1

+
0
StarFighter27
StarFighter27
2 вересня 2018, 16:00
#
Надо было сразу не отходя от кассы пересчитывать деньги. Даже объявление висит. Не пойман — не вор
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися