Мінфін - Курси валют України

Встановити

Незручності для клієнтів тільки збільшуються

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Михайло Кривошапко 14 серпня 2018, 13:20
Відділення за адресою: Львів, вул. Івана Франка, 91
Колись у цьому приміщенні була ощадкаса. потім назву змінили на відділення Ощадбанку. Здавалося б, змінився статус установи — повинні бути і зміни на краще і у роботі, клієнту має бути все зручніше. Я користуюся послугами цієї установи вже більше 45 років. Десятки років не мав ніяких претензій до її працівників. Але ось останні років 10 якість обслуговування тільки погіршується. Тут висока плинність кадрів, весь час з'являються нові обличчя, нові завідуючі, нові працівники. Весь час тобі повідомляють про якісь нововведеня, нове у правилах обслуговування. І що цікаво, клієнту ніколи не стає від цих «реформ» легше, зручніше. Таке враження, що хтось десь висмоктує ці нововведення з пальця, не маючи на меті зробити щось корисне і розумне, а тільки хоче якось виправдати своє сидіння у певному кріслі. Я не думаю, що це ініціатива робітників саме цього відділення, хоча, можливо, щось може бути і на їх совісті. Конкретні претензії: часом відділення зовсім не працює і невідомо, коли запрацює нема світла, не працює програма, таке інше. Змінилася програма, і тепер вони не можуть по прізвищу знайти. які сплати за комунальні послуги ти мусиш зробити. Квитанції тепер приносять дуже пізно, або зовсім не приносять, відомості від постачальників послуг надходять не на початку місяця. Тому можливість сплати за комунальні послуги зсувається до другої половини місяця. У цей період весь час черга на години. І ось на тлі такої картини з'являється ще одне нововведення — тепер платежі приймає тільки один касир, а завідуюча і друга працівниця спокіно споглядають, як росте черга до єдиної працюючої. Усі ті десятки років, про які я згадував, завжди працювали з платниками два віконечка і от нарешті хтось навів «порядок», дякуємо, дочекалися! Між іншим, деколи я плачу за комуналку у відділенні по вул. Франка 63, як правило швидко і без проблем, ну нема у них вищезгаданих проблем! Але я «прив'язаний» до свого «рідного» відділення бо отримую там пенсію і воно ближче мені, а я інвалід з хворими но
Ощадбанк
Відповідь банку
14 серпня 2018, 14:53
Доброго дня! Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Ми знаємо наші проблеми і активно працюємо над їх вирішенням. Банк активно бореться з вирішенням проблеми черг, оновлення відділень, коректною роботою програмних комплексів, впроваджуються та вдосконалюються альтернативі канали обслуговування: Web-банкінг, Mobile-банкінг, інформаційно-платіжні термінали. Сподіваємось, що найближчим часом Ви зможете відчути позитивні зміни.

Коментарі - 6

+
0
StarFighter27
StarFighter27
14 серпня 2018, 20:42
#
А вот теперь когда им озвучили их зарплату — будет еще хуже. Для Вас я дам короткую справочку. Кассиров сокращают, потому что переходят на терминалы и интернет. Ведь мы же идем в Эвропу. Текучка кадров — нормальное явление сейчас для банка. Никто не хочет работать за з/п 3723 грн + штрафы, наказания, оскорбления, покупания самому себе банковских продуктов. Отделения закрываются из за того, что работников нету. Программы виснут, свет отключается. Да бывает форс-мажоры. Но кассиры не электрики или программисты. Одно окно — это уже обыденное дело. А представьте себе такое Закрытые отделения. Нет сотрудников. И приходится куда то идти дальше. Вы же инвалид. Так что переходите на Ощад 24/7, платите через интернет, а на улицу выходите лишь воздухом подышать. Он хотя бы у нас бесплатный
+
0
mary27
mary27
16 серпня 2018, 1:34
#
Не нужно ничего объяснять.
Гражданину нужно, «чтоб было как в СССР».
Сервис «Сберкассы» его полностью устраивал.
«Отделения закрываются из за того, что работников нету» — их реально очень много, если половину сократить, никто не заметит разницы.
«Кассиров сокращают, потому что переходят на терминалы и интернет. Ведь мы же идем в Эвропу» — та же история, я вообще считаю, что надо брать пример с «Про Кредита», работающего без касс.
«Программы виснут, свет отключается. Да бывает форс-мажоры. Но кассиры не электрики или программисты» — неа, они должны с помощью молотка, синей изоленты и такой-то матери браться чинить всю электронику на месте)
«переходите на Ощад 24/7, платите через интернет» — гражданин не хочет через интернет (его американцы придумали), он хочет «назад в СССР», чтоб был один розничный банк, и не с чем сравнивать)
+
0
mary27
mary27
16 серпня 2018, 1:22
#
«Колись у цьому приміщенні була ощадкаса. потім назву змінили на відділення Ощадбанку. Здавалося б, змінився статус установи — повинні бути і зміни на краще і у роботі, клієнту має бути все зручніше. Я користуюся послугами цієї установи вже більше 45 років. Десятки років не мав ніяких претензій до її працівників. Але ось останні років 10 якість обслуговування тільки погіршується» — рукалицо.
Т.е. совковая «Сберкасса» работала отлично?
Или вы просто не сталкивались тогда с другими банками?)
«клієнту має бути все зручніше» — банковские карты, банкоматы, терминалы, смс-инфо, «Ощад24», все это было в советской «Сберкассе»?)
«Таке враження, що хтось десь висмоктує ці нововведення з пальця, не маючи на меті зробити щось корисне і розумне» — после такого Т.С. надо предложить руководству банка нечто «полезное и разумное».
Но ума хватит только на необоснованную критику?)
«Конкретні претензії: часом відділення зовсім не працює і невідомо, коли запрацює нема світла, не працює програма» — да, в «Сберкассе» не было проблем с интернет-банком, по причине его отсутствия)
Надо его срочно отменить?)
«Квитанції тепер приносять дуже пізно, або зовсім не приносять» — квитанции тоже «Ощадбанк» приносит?)
+
0
mary27
mary27
16 серпня 2018, 1:29
#
«У цей період весь час черга на години» — такие же, как вы пенсионеры и инвалиды. Или вы чем-то лучше их?)
«І ось на тлі такої картини з'являється ще одне нововведення — тепер платежі приймає тільки один касир, а завідуюча і друга працівниця спокіно споглядають, як росте черга до єдиної працюючої» — ага, отлично же!
Наконец-то открывая/пополняя/закрывая депозит, получая карту, делая денежный перевод и прочее не нужно выстаивать в дурнопахнущей очереди пенсионеров.
Особенно, когда это стадо начинает возмущенно галдеть, когда слышит, что депозитные клиенты обслуживаются вне очереди.
«Усі ті десятки років, про які я згадував, завжди працювали з платниками два віконечка і от нарешті хтось навів «порядок», дякуємо, дочекалися!» — понятно, «раньше было лучше™» и «вернуть все взад™»)
+
0
StarFighter27
StarFighter27
17 серпня 2018, 21:54
#
1. Действительно, а чем хуже других. Зато не надо на работу, можна целый день постоять, потрепать нервы работнику, у которого и так расшатаны
2. Вполне нормальная ситуация. Комуналка уже далеко не приоритет для ощада
3. В традиции совка — вернуть хамство и грубость
+
0
mary27
mary27
18 серпня 2018, 9:43
#
Не раз спрашивала у толпы пенсионеров, стоящих за пенсией, чего не снять деньги в банкомате и не стоять.
Те отвечают, ''нам так нравится/мы привыкли''.
Притом, что банкоматом пользоваться умеют.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 44.15 45.15
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 44.15 45.15
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Незручності для клієнтів тільки збільшуються