Картка Киянина, перевод пенсії і чи страховка обов'язкова??
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
Постало питання зробити і карту киянина… Так як цим займається тільки Ощадбанк, то пішов до них.
1. При вході дівчина-адміністратор впевнено заявила, що Карта Киянина оформлюється тільки у випадку якщо пенсію перевести з Привата в Ощад (і ця процедура займе мінімум 2 місяці!!). І це обов'язково!!!
2. Для оформлення Карти Киянина — страховка від нещасних випадків… — обов'язкова і за неї треба заплатити (якщо не помиляюсь 120 грн)
На мої аргументи і відмову від цих послуг — реакції не послідувало, а адміністратор пішла до менеджера (чи то старший менеджер був — не ясно) і щось йому сказала показавши рукою на мене).
3. Менеджер (чи то старший менеджер) — розказав (а точніше повторив) все те саме що і адміністратор (і про пенсію і про страховку, що це все обов'язково)… На вимогу надати письмову відповідь про відмову обслуговувати без цих нав'язаних послуг — теж адекватної відповіді не послідувало…
Це типу заговор між адміністратором і менеджерами?))
4. Спроба потрапити до начальника відділення: начальник весь час ніби-то зайнятий. Він кілька разів виходив говорити за приміщення банку по мобільному телефону (може в кабінеті камери і він так від них втікає??)) Чи може він просто вирішує особисті справи в робочий час??
До нього так і не зміг потрапити, щоб прояснити ситуацію, чекав майже годину і це набридло…
РЕЗЮМЕ:
Хочеться почути від Ощадбанку:
1) яким документом регламентується Обов'язковий!!! перевод пенсії з Привата (чи іншого банків) в Ощадбанк заради відкриття Карти Киянина?
2) страховка для відкриття звичайної карти обов'язкова?? Справді??
3) чому абстрактна зла сила (працівники відділення) вводять в оману клієнтів? Це по яким банківським стандартам?
4) Це на всіх відділеннях таке ставлення?
Дуже цікаво почути реакцію Ощадбанку.
Дозвольте принести вибачення за ситуацію, що склалася.
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ та номер телефону Клієнта. Питання Клієнта оперативно вирішимо, а з співробітниками проведемо додаткове навчання, для уникнення подібних ситуацій в майбутньому. Дякуємо!