Жахливе обслуговування!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
На зарплатну картку був встановлений ліміт на проведення будь яких операцій операцій, по причині заборгованості по кредитному рахунку. Заборгованість по можливості була погашена через касу, звісно з нарахованими відсотками за прострочені платежу. Кошти зарахувались, але ліміт на проведення операцій по зарплатні й карті не знятий. Можливості зняти ліміт через інтернет банкінг і гарячу лінію Ощадбанк не надає. На гарячій лінії повідомили що це можливо зробити через відділення банку на площі Спортивній 1а. Можливості відвідати саме це відділення немає. Як такому випадку діяти, якщо єдині кошти, які ти отримуєш це зарплата, яка приходить на карту Ощадбанку, треба терміново кошти, а відділення в кращому випадку можу відвідати не менше чим через тиждень!!! Жахлива система!!! Тим паче, що навіть попереджень про те що карта буде заблокована не було.
Відповідь банку
10 серпня 2018, 15:08
Добрый день! Напишите, пожалуйста, в личные сообщение Ваше ФИО и контактный номер телефона.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 8
- +
- 0
- Oksana Melnik
- 10 серпня 2018, 16:55
- #
До банку зверталася ще з приводу вирішення данної проблеми зранку, через гарячу лінію і через зворотній звязок інтернет банкінгу. Після того як залишила цей відук, банк, тільки відписався, що зі мною звяжутся. Проблема не була вирішена!!! Проблему необхідно вирішити до завтрішнього ранку. Клієнт банку відповідає за просрочення платежу, начисленими відсотками. А в вашому випадку виходить, що ви лишаєте свого клієнта будь якого фінансування!!! Яке право має банк розпоряджатися власними коштами клієнта??? Прохання Ощадбанку оперативно вирішити дану проблему.
Непонятно одно — а зачем надо было доводить до задолженности по кредитной линии?
Вы так и не поняли до сих пор, что жить надо на свои, а не в долг?
Вы так и не поняли до сих пор, что жить надо на свои, а не в долг?
- +
- 0
- Oksana Melnik
- 13 серпня 2018, 14:11
- #
Я с вами згодна, але бувають такі випадки коли потрібні кредитні кошти. В любому випадку проблема не в заборгованості, а в тому що навіть при її погашенні, банк не надавав доступу до своїх коштів.
- +
- 0
- StarFighter27
- 13 серпня 2018, 21:03
- #
Можно было и не всё тратить. 500 грн. можно было снять, а потом погасить. Знаю один случай, когда одна девчёнка взяла кредит и всю сумму прогуляла, а потом ее долго не могли поймать
Дайте угадаю, кредитные средства обналичивали в банкомате?)
- +
- +15
- StarFighter27
- 14 серпня 2018, 20:32
- #
Они думают, что банк им презент дарит в качестве халявных денег.
- +
- 0
- Татьяна Семененко
- 6 жовтня 2018, 18:36
- #
И чем это все у вас закончилось??
Быстро с карты лимит сняли
Быстро с карты лимит сняли
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися