Мінфін - Курси валют України

Встановити

Вирішення проблемного питання через представника банку.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
dbalykin 14 липня 2018, 19:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Братиславська, 30
Виникла проблема з пенсійною карткою: через неуважність співробітника було стягнено комісійну плату за користування начебто безкоштовною картою. Через коллцентр та з першого разу у відділенні вирішити питання не вдалося, але з допомогою представника банку тут, на мінфіні, все повністью полагоджено.

Хотілося би більш уважного ставлення до клієнтів у відділенні. Тому сумарна оцінка 4, хоча ось так в кілька повідомлень виправити помилку державної установи — це для мене приємний досвід. Рекомендую не відмолчуватись клієнтам, а звертатись до представника. Це має піднімати рівень обслуговування в самому банку.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 липня 2018, 10:04
Доброго дня. Завжди раді допомогти. Помилки буде враховано.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Вирішення проблемного питання через представника банку.