Гірше банка не зустрічала
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Хочу поділитися своїм негативним досвідом короткої співпраці з Ощадбанком. Мала необачність півтора місяця назад стати їх клієнтом. Просиділа в черзі годину до менеджера (весь цей час менеджер обслуговувала 1 людину, яка оформлювала депозит), потім просиділа ще годину біля менеджера, поки та мене обслуговувала. Уже тоді мав би насторожити темп роботи і те, що постійно «зависала система», але думаю «ну всяке буває». Співробітниця впарила картку, яка є з її слів «обов'язковою». Знаючи різні улюблені хитрощі банків я неоднократно перепитала чи не буде в мене за цю картку щось списуватися, за обслуговування чи за смс. Співробітниця завірила що картка абсолютно безкоштовна. Думаю: «Ладно, нехай лежить собі». Через місяць надходить смс що в мене заборгованість по картці (якою я не користувалася) і що її заблоковано. Телефоную в КЦ, описую ситуацію. Відповідь геніальна: «Ви ж заходили в Ощад 24. У нас якщо зареєструватися в інтернет банкінгу, то смс автоматично підключається». До речі, Ощад 24 у них теж майже кожен день не працює, технічні несправності. Справа не в 15- 20 грн.за смс. Неприємно, коли доводиться витрачати свій час тепер на те, щоб вирішити ці безглузді питання (а повірте, часу доведеться витратити багато з їх процесами). Картку можна закривати, наприклад, тільки в тому відділенні, де відкривала. Якась дикість. Коротше, все погане, що може бути в банку (збоі, некваліфіковані співробітники, жахливо налагоджені процеси) зібралися в цьому банку. Я дуже жалкую, що зв«язалася з цим банком. Ні за що нікому не порекомендую.
Відповідь банку
27 червня 2018, 15:46
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності. Кожен клієнт має можливість ознайомитися з тарифами під час оформлення банківського продукту. Тарифи за будь-яким продуктом розміщенні на офіційному сайті банку, крім того більш детальну інформацію можна дізнатися у співробітників відділення та контакт-центру. Так, згідно тарифів банку пакет «Розширений» за послугою смс-банкінг надається автоматично при підключенні до системи Ощад 24/7.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||