Мінфін - Курси валют України

Встановити

Гірше банка не зустрічала

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olenaclient 26 червня 2018, 17:53
Відділення за адресою: Київ, вул. Приозерна, 2-А
Хочу поділитися своїм негативним досвідом короткої співпраці з Ощадбанком. Мала необачність півтора місяця назад стати їх клієнтом. Просиділа в черзі годину до менеджера (весь цей час менеджер обслуговувала 1 людину, яка оформлювала депозит), потім просиділа ще годину біля менеджера, поки та мене обслуговувала. Уже тоді мав би насторожити темп роботи і те, що постійно «зависала система», але думаю «ну всяке буває». Співробітниця впарила картку, яка є з її слів «обов'язковою». Знаючи різні улюблені хитрощі банків я неоднократно перепитала чи не буде в мене за цю картку щось списуватися, за обслуговування чи за смс. Співробітниця завірила що картка абсолютно безкоштовна. Думаю: «Ладно, нехай лежить собі». Через місяць надходить смс що в мене заборгованість по картці (якою я не користувалася) і що її заблоковано. Телефоную в КЦ, описую ситуацію. Відповідь геніальна: «Ви ж заходили в Ощад 24. У нас якщо зареєструватися в інтернет банкінгу, то смс автоматично підключається». До речі, Ощад 24 у них теж майже кожен день не працює, технічні несправності. Справа не в 15- 20 грн.за смс. Неприємно, коли доводиться витрачати свій час тепер на те, щоб вирішити ці безглузді питання (а повірте, часу доведеться витратити багато з їх процесами). Картку можна закривати, наприклад, тільки в тому відділенні, де відкривала. Якась дикість. Коротше, все погане, що може бути в банку (збоі, некваліфіковані співробітники, жахливо налагоджені процеси) зібралися в цьому банку. Я дуже жалкую, що зв«язалася з цим банком. Ні за що нікому не порекомендую.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 червня 2018, 15:46
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності. Кожен клієнт має можливість ознайомитися з тарифами під час оформлення банківського продукту. Тарифи за будь-яким продуктом розміщенні на офіційному сайті банку, крім того більш детальну інформацію можна дізнатися у співробітників відділення та контакт-центру. Так, згідно тарифів банку пакет «Розширений» за послугою смс-банкінг надається автоматично при підключенні до системи Ощад 24/7.

Коментарі - 8

+
0
Leon1978
Leon1978
26 червня 2018, 20:42
#
Доброго времени суток. Вы абсолютно правы. Это самый ужасный банк. Старые процессы не компитентные сотрудник. Карту можно закрыть в любом отделенрии если вы открывали в одном и том же регионе. Но ни кто это не делает так этот геморой ни кому не нужен. Обычно перенаправляют там где вы изначально открывали. Рыба гнеет з головы. Вот вам и ответ. В ЦА даже не знают и не представляют какой ад на отделениях. Главное что аппетиты у них огромные по планам.
+
0
Olenaclient
Olenaclient
27 червня 2018, 16:18
#
Доброго дня. О, дякую, що сказали, що насправді можна закривати картку в будь-якому відділенні. Матиму на увазі:)
+
0
Olenaclient
Olenaclient
27 червня 2018, 16:15
#
«Більш детальну інформацію можна дізнатися у співробітників відділення та контакт-центру.»- яку? Ваші співробітники надають її некоректно. В додачу, сьогодні звернулася в касу Вашого відділення, щоб поповнити цю мою валютну картку і закрити її. І все як завжди, поповнити її на касі не змогли, бо система не працювала (не можна було здійснити покупку доларів, щоб її поповнити). Просто жах якийсь. У будь-якому іншому нормальному Банку через некоректну консультацію співробітника, як мінімум запропонували б скасувати комісію. Але ні, в Ощаді зворотній зв'язок «супер»: «треба було читати тарифи на сайті». І це ще я депозит розмістила. Страшно подумати який рівень обслуговування отримують клієнти, у яких кредити у Вашому банку.
+
0
StarFighter27
StarFighter27
27 червня 2018, 20:44
#
ЦА не знает? Я Вас поправлю, Леон. Да Центральный аппарат забивает как на проблемы клиентов, так и сотрудников. Пышный начал не с того просто. Не отделения надо было менять, а саму систему.
+
0
19036256
19036256
2 липня 2018, 14:42
#
Да, не правда, если Вы не правильно вводите данные, то не утверждайте «До речі, Ощад 24 у них теж майже кожен день не працює, технічні несправності. Справа не в 15- 20 грн.за смс. „Я пенсионерка, и пользуюсь четыре года Ощад/24, по несколько раз в день вхожу и выхожу, и всё работает, без проблем, и, при этом плачу только 7грн(не за одно, а за кучу СМС)., ОДИН РАЗ В МЕСЯЦ, а не, как Вы пишете 15-20грн.Если карточка просто лежит, за это будут снимать деньги, нужно ею пользоваться.Я без карточки Ощада и приложения WEB-банкинга Ощад/24, как без рук, оплачиваю дома коммунальные БЕЗ КОМИССИИ, пополняю интернет и мобильные счета, оплачиваю заказы интернет-магазинов, переводя деньги с карты на карту, а Вы пишете -не работает? Не утверждайте этого, не у всех так.
+
0
Olenaclient
Olenaclient
3 липня 2018, 16:05
#
Шановна, я стверджую те, з чим стикнулася. З трьох моїх звернень на відділення (для розміщення депозиту, щоб забрати картку і поповнити депозит, щоб поповнити картку через списані смс) тричі у них були проблеми з системою. Щодо Ощад 24 щоразу, коли заходила були технічні несправності. Досвід користування інтернет банками маю не менше Вашого. Плюс некоректна консультація співробітниками і жахлива організація робочого процесу. Напевно, Ощадбанк нормально працює лише для пенсіонерів. Якщо звичайно Ви реальна людина і Ваш відгук не фейк. Тому даний банк я ні за що нікому не порекомендую і навпаки застережу, щоб люди не зв'язувалися з цією бюрократичною конторою.
+
0
19036256
19036256
11 липня 2018, 11:51
#
А я опять об Ощад/24, если Вы не правильно вводите данные, то сайт-машина, пишет -«технический сбой, попробуйте позже,»а после неудачных трёх попыток, вход в кабинет вообще блокируется, на три или на два часа.И я никуда не звоню и не обращаюсь в банк, потому, что из опыта знаю, что это я что-то не правильно ввела, через три блокированых часа, пробую опять.НО ЭТО НЕ ЗНАЧИТ, ЧТО ТАМ ПОСТОЯННО НЕИСПРАВНОСТИ.Я не подставное лицо, а реальный человек, как Вы выражаетесь-пенсионер.Но я, простой пенсионер считаю, что работа в кабинете Ощад/24 является елементарной.Перепроверьте Ваши логины и пароли, в них обязательно должны быть цифры и заглавные буквы.Если Вы не нажали вовремя Caps Lock, то система не пропускает и пишет, техническая неисправность.За все четыре года это всё я проходила, и Ощад блокировал вход в кабинет, на три часа, по несколько дней, пока я не увидела, что одну цифру пропускала.Как только ввела правильно, проблема исчезла и техническая неисправность тоже исчезла.
+
0
Olenaclient
Olenaclient
16 липня 2018, 12:43
#
Дуже дякую за детальне роз'яснення. Перевірю ще раз свої дані в Ощад 24. Все ж, вважаю, що якщо введено невірний логін чи пароль, то система має так і писати, а не видавати інформацію про технічний збій і тим самим вводити клієнта в оману.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися