Зневага до клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Доброго дня! Пише жінка, якій майже 80 років. Як внутрішньо переміщена особа, зареєструвалася з чоловіком в Донецькій області у відділенні Ощадбанку смт.Мангуш. Коли отримували карточки нас ніхто не інформував про наявність обмежень. Постійно проходили ідентифікацію, не мали жодних проблем. Знімали готівку в Мангуші, Маріуполі. В травні поїхали з чоловіком в Івано-Франківську область в гості. Що відбувалось надалі — це просто жах і шок!!! Гроші були на пенсійних карточках (ще раз наголошую — нас запевнили, що ми можемо знімати гроші в будь-якому банкоматі, будь-якої області), везти готівкою побоялися, ми літні люди. В дорозі, звичайно, ще витратилися, але не переживали — 21 сторіччя, гроші можна зняти на банкоматі завжди! Підсумок: гроші ми не змогли зняти в жодному відділенні Ощадбанку! Навіть звернушись до каси з паспортом гроші не видаються! І справжній шок — ми не змогли розрахуватися в жодному магазині! Адекватно пояснити причину не зміг ані оператор гарячої лінії, ані касир або менеджер Ощадбанку! Всі відповідали — зверніться до відділення банку, де ви отримували карточки. А як туда звернутися??? Це ж треба повернутися до Мангуша! Ми вас не обирали — всіх переселенців зобов’язали перейти на Ощадбанк! І тут таке відношення до пенсіонерів! Ви зіпсували нам відпустку, нерви і здоров’я!
Відповідь банку
4 червня 2018, 14:30
Доброго дня. Дуже шкода, що Ви опинилися в подібній ситуації. Просто так картка, або видаткові операції по ній не могли бути заблокованими. В даному випадку, назвати причину, по якій Ви не змогли зняти кошти і надати інформацію щодо відновлення операцій по карті могли тільки в обслуговуючому відділенні, по причині чого Вас і направили туди. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.85 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 41.8 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||