Зневага до клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Доброго дня! Пише жінка, якій майже 80 років. Як внутрішньо переміщена особа, зареєструвалася з чоловіком в Донецькій області у відділенні Ощадбанку смт.Мангуш. Коли отримували карточки нас ніхто не інформував про наявність обмежень. Постійно проходили ідентифікацію, не мали жодних проблем. Знімали готівку в Мангуші, Маріуполі. В травні поїхали з чоловіком в Івано-Франківську область в гості. Що відбувалось надалі — це просто жах і шок!!! Гроші були на пенсійних карточках (ще раз наголошую — нас запевнили, що ми можемо знімати гроші в будь-якому банкоматі, будь-якої області), везти готівкою побоялися, ми літні люди. В дорозі, звичайно, ще витратилися, але не переживали — 21 сторіччя, гроші можна зняти на банкоматі завжди! Підсумок: гроші ми не змогли зняти в жодному відділенні Ощадбанку! Навіть звернушись до каси з паспортом гроші не видаються! І справжній шок — ми не змогли розрахуватися в жодному магазині! Адекватно пояснити причину не зміг ані оператор гарячої лінії, ані касир або менеджер Ощадбанку! Всі відповідали — зверніться до відділення банку, де ви отримували карточки. А як туда звернутися??? Це ж треба повернутися до Мангуша! Ми вас не обирали — всіх переселенців зобов’язали перейти на Ощадбанк! І тут таке відношення до пенсіонерів! Ви зіпсували нам відпустку, нерви і здоров’я!
Відповідь банку
4 червня 2018, 14:30
Доброго дня. Дуже шкода, що Ви опинилися в подібній ситуації. Просто так картка, або видаткові операції по ній не могли бути заблокованими. В даному випадку, назвати причину, по якій Ви не змогли зняти кошти і надати інформацію щодо відновлення операцій по карті могли тільки в обслуговуючому відділенні, по причині чого Вас і направили туди. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 7
- +
- 0
- Toxa David
- 4 червня 2018, 12:41
- #
«Підсумок: гроші ми не змогли зняти в жодному відділенні Ощадбанку! Навіть звернушись до каси з паспортом гроші не видаються! Адекватно пояснити причину не зміг ані оператор гарячої лінії, ані касир або менеджер Ощадбанку!» — или именно в этот момент банку очень захотелось провести идентификацию клиентов или попахивает дискриминацией. Очень хочется почитать ответ банка.
Оформите карточки в адекватном банке и пополняйте их предварительно обналичив карты ощадбанка. Более эффективного рецепта — сейчас нет
Так украинцы которые живут (жили)в Донецке, Луганске, Мариуполе объявили террористами, вот и дают деньги на границе между террористами и украинцами.
Как-то странно, нигде не могли снять.
Ладно, это карты ''Простiр'', но банкоматы тех же гос.банков их принимают.
Или там такие суммы, что столько не держат в кассе?
''Мы не могли рассчитаться ни в одном магазине'' — а б/налом, карточкой?
Странно, написать отзыв на ''минфине'' несмотря на 80 лет получилось, а расплатиться картой в магазине — нет.
Ладно, это карты ''Простiр'', но банкоматы тех же гос.банков их принимают.
Или там такие суммы, что столько не держат в кассе?
''Мы не могли рассчитаться ни в одном магазине'' — а б/налом, карточкой?
Странно, написать отзыв на ''минфине'' несмотря на 80 лет получилось, а расплатиться картой в магазине — нет.
- +
- 0
- Lana Olinyk
- 10 червня 2018, 12:56
- #
Насправді типова ситуація для Ощадбанку, у мене така ж проблема з розрахунком у магазинах через термінали, не приймає картку каже звернутись у банк.
дзвонила не один раз вже на гарячу лінію, там кажуть що проблема не в них а в самих терміналах, вони буцімто Приватбанківські і погано працюють з картками Ощадбанку.
Але виникає питання, якщо 80% магазинів мають термінали приватбанку де тоді мені розраховуватись і як? готівки з собою не ношу бо навіщо, якщо 21 соліття і є можливість всюди розраховуватись карткою.
найбільше що мене розсмішило, що оператор доводила мені що я можу розрахуватись безконтактним способом, хоча моя картка не підтримує цього.одним словом «Мій Банк.Моя Країна.» чудово підібрали гасло.
дзвонила не один раз вже на гарячу лінію, там кажуть що проблема не в них а в самих терміналах, вони буцімто Приватбанківські і погано працюють з картками Ощадбанку.
Але виникає питання, якщо 80% магазинів мають термінали приватбанку де тоді мені розраховуватись і як? готівки з собою не ношу бо навіщо, якщо 21 соліття і є можливість всюди розраховуватись карткою.
найбільше що мене розсмішило, що оператор доводила мені що я можу розрахуватись безконтактним способом, хоча моя картка не підтримує цього.одним словом «Мій Банк.Моя Країна.» чудово підібрали гасло.
Тут говорится о ''карточке переселенца'', она бесконтактная.
Если у вас другая карта — о чем тогда разговор?
У меня основная карточка — ''Ощад'', отлично работает с терминалами ''Привата''.
Обычный MC electronic с магнитной полосой.
Ни одного отказа.
Не понимаю, что у вас за проблемы?
Если у вас другая карта — о чем тогда разговор?
У меня основная карточка — ''Ощад'', отлично работает с терминалами ''Привата''.
Обычный MC electronic с магнитной полосой.
Ни одного отказа.
Не понимаю, что у вас за проблемы?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.5 | 44.45 |
Всі курси банку |