Картку вилучено за вимогою банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Вже довгий час являюся клієнтом Ощад Банку, раніше мала безліч конфліктних ситуацій з банком і вже писала відгуки на цей сайт. Як працівник залізниці просто змушена отримувати заробітну плату через ощад банк. 19.05.2018 о 10.03 я невірно ввела пін код на своїй картці №5167-4685, про що мені відразу було надіслано смс повідомлення, з попередженням, що у разі 3-х невірних спроб карту буде заблоковано. 20.05.2018 о 17.48 я розрахувалася цією карткою в суші барі, про що мені прийшло повідомлення на вайбер. 21.05.2018 я намагалася зняти кошти в банкоматі Ощад банку за адресою м. Сміла вул. Б.Хмельницького 46 Б (магазин АТБ) ввівши правильний пін код, табло термвналу видало мені повідомлення про вилучення моєї картки на вимогу банку. Банкомат її вилучив. Звернувшись на гарячу лінію ощад банку мала вкрай емоційну розмову з представником колл центру. Так і не встановивши причини вилучення моєї картки за вимогою банку, почула лише припущення, що це трапилось по моїй вині, далі мені було запропоновано заблокувати картку, і у випадку її повернення оплатити 30 грн за розблокування. Також мені пообіцяли що мені зателефонує представниця банку для оформлення замовлення нової картки по телефону. Через декілька хвилин мені дійсно зателефонували з номеру 0443630133, та запропонували оформити нову картку вартість цієї процеури 40 грн. На моє емоційне пояснення, що я не збираюся оплачувати помилки банку, і що вилучення моєї картки відбулося за ініціативою банку, розповівши ситуацію, отримала пропозицію повернути свою картку після проведення інкасації. Мені дали контактий номер відділення 0473320083, це центральне відділення в моєму місті, зі страшними чергами, повільним обслуговуванням. Зателифонувавши на контактний номер відділення, для того щоб дізнатися коли проведуть інкасацію я почула наступну інформацію. Представниці не відомо коли проведуть інкасацію, також вона не впевнена, що мою картку повернуть, інкасатори можуть іі просто викинути, далі пропозиція прийти написати "
Відповідь банку
21 травня 2018, 16:49
Доброго дня! Приносимо вибачення за дану ситуацію. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону, з якого Ви телефонували до контакт-центру банку. Додатково повідомляємо, що відповідно до тарифів банку вартість перевипуску картки за ініціативою клієнта 40 грн, розблокування картки, заблокованої за вимогою клієнта (окрім блокування в системі WEB-/Mobile-банкінг ) — 30 грн.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.85 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.8 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||