Про перевипуск картки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Користуюсь послугами Ощадбанку. Прийшов час перевипуску картки, про що мене повідомили через СМС-повідомлення. У повідомленні було вказано, що замовити перевипуск картки можна через систему Web-банкінг. Дослідивши усі можливі вкладки, такої послуги, як перевипуск картки не знайшла. Телефоную у відділення, з відділення мене відправляють на гарячу лінію. Після 40 хвилин тупих питань і переадресацій на інших співробітників виявилось, що мені потрібно йти у відділення. Питання: навіщо приходить СМС повідомлення, інформація в якому не відповідає дійсності. Раніше без проблем можна було замовити перевипуск картки через Web-банкінг, зараз — ні. І що робити мені, якщо у мене проблеми із вільним пересуванням (я людина з інвалідністю, маю неповний параліч правої частини тіла) і я не завжди маю можливість добратись до відділення? Гарно сервіс покращується. У плані інтернет-послуг Ощад займає останнє місце.
Відповідь банку
2 травня 2018, 17:29
Доброго дня. Функція перевипуску картки доступна в меню Сервіси. Попередньо на головному екрані необхідно натиснути на потрібну Вам картку.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.85 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 41.8 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||