Мінфін - Курси валют України

Встановити

Про перевипуск картки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Liya2014 2 травня 2018, 10:11
Користуюсь послугами Ощадбанку. Прийшов час перевипуску картки, про що мене повідомили через СМС-повідомлення. У повідомленні було вказано, що замовити перевипуск картки можна через систему Web-банкінг. Дослідивши усі можливі вкладки, такої послуги, як перевипуск картки не знайшла. Телефоную у відділення, з відділення мене відправляють на гарячу лінію. Після 40 хвилин тупих питань і переадресацій на інших співробітників виявилось, що мені потрібно йти у відділення. Питання: навіщо приходить СМС повідомлення, інформація в якому не відповідає дійсності. Раніше без проблем можна було замовити перевипуск картки через Web-банкінг, зараз — ні. І що робити мені, якщо у мене проблеми із вільним пересуванням (я людина з інвалідністю, маю неповний параліч правої частини тіла) і я не завжди маю можливість добратись до відділення? Гарно сервіс покращується. У плані інтернет-послуг Ощад займає останнє місце.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 травня 2018, 17:29
Доброго дня. Функція перевипуску картки доступна в меню Сервіси. Попередньо на головному екрані необхідно натиснути на потрібну Вам картку.

Коментарі - 6

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
2 травня 2018, 11:44
#
Напишите личное сообщение пользователю OschadbankUA

Может помогут сделать заявку на перевыпуск карты без посещения отделения.
+
0
MYKOLAYIV
MYKOLAYIV
2 травня 2018, 14:45
#
Вообще-то за перевыпуск карты беспокоиться должен не клиент банка, а сам банк, где обслуживается данный человек. Карта уже должна быть в отделении, если срок старой подошел. Клиенты не должны заказывать карту свою на перевыпуск. Это прописано в инструкции. Лия, если у вас есть контактный номер банка, куда должна прийти Ваша карта (если нет, его не трудно узнать из инета), то смело звоните туда и уточняйте наличие карты.Думаю, Вам не откажут ответить -Да или Нет-, то есть есть или нет Вашей карты в отделении. Всё просто.Потом просто пойти(поехать) и получить карту. Не понимаю зачем вводят в заблуждение смс-ками? Просто стирайте их и не обращайте внимания. Успехов Вам!
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
6 травня 2018, 11:08
#
«за перевыпуск карты беспокоиться должен не клиент банка, а сам банк»

После чего появляются истерические отзывы, типа — я банк ни о чём не просил,
а мне он самостоятельно перевыпустил карту.

А затем возможны и вариации, когда такую карту активирует сотрудник банка и использует по своему усмотрению,
а клиент вообще ни о чём не догадывается — ведь он ничего не заказывал в банке.
+
0
MYKOLAYIV
MYKOLAYIV
6 травня 2018, 14:13
#
Сотрудник банка не может активировать перевыпущенную карту клиента не зная пин-код.
+
0
MYKOLAYIV
MYKOLAYIV
6 травня 2018, 14:16
#
Перевыпуск карты делается за три секунды.Финансовый номер клиента доступен в БД сотрудника ощадбанка, позвонить клиенту и уточнить-большого труда не составит.
+
0
MYKOLAYIV
MYKOLAYIV
2 травня 2018, 14:49
#
В отделении к телефону Вам надо попросить именно того специалиста, кто ответственен за карты. Поэтому Вас изначально и *отправили* на горячую линию. Либо сотрудник не компетентен в данном вопросе, либо просто был занят.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися