Фасад новий, стандартам обслуговування забули навчити
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- +2
- StarFighter27
- 27 квітня 2018, 13:45
- #
Ну, а оплатить в другом месте нельзя было? Если сотрудник сказала, что занята, это не означает, что она чаи гоняет или в карты на компе режется
А, если, скажем, на месте клиента был бы тайник? То что? Также бы отвечала? Как бы там ни было, а Елене Николаевне повысить уровень не мешает.Ответить не трудно на вопрос.А вот уже, если все достало и люд раздражает, то это совсем другое дело. В любых ситуациях оставаться человечными и доброжелательными. Не в джунглях ведь… хотя, законы эти уже давно внедрились здесь…
- +
- 0
- StarFighter27
- 29 квітня 2018, 0:13
- #
А таким пофигу и на тайников и на клиентов
- +
- 0
- Petro Didyx
- 28 квітня 2018, 0:34
- #
Оплачую в цьому відділенні теж комунальні послуги. Працівники даного відділення оперативно реагують на клієнтів. Велике спасибі дівчатам з каси які завжди стараються зробити все швидше. А черги це не їхня вина. Терпіння всім…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Хотіла би побажати персоналу даного відділення більш уважніше ставитись до клієнтів Банку, цінувати час один одного а особливо таку важливу можливість залучення потенційних клієнтів на обслуговування не тільки комуналки, яку нажаль не мають в такому обємі комерційні банки, тим більше в районі розташування саме цього ТВБВ
Приносимо вибачення за дану ситуацію. Інформацію проаналізуємо, та проведемо роботу з фахівцями відділення, щоб уникнути побідних ситуацій в майбутньому. Дякуємо за відгук! Гарного дня!