Мінфін - Курси валют України

Встановити

Фасад новий, стандартам обслуговування забули навчити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
NataliKh 27 квітня 2018, 12:37
Відділення за адресою: Львів, вул. Суботівська, 7
По-перше, дуже рідко користуюсь касою відділення Банку особисто. Намагаюсь сплачувати платежі через мережу інтернет. Але так сталось, що 27.04.2017р мала готівку, не мала попередної квитанції (щоби заплатити через термінал) і була поруч із відділенням ТВБВ №10013\0334 (Львів, вул.Суботівська). Працювала з клієнтами тільки одна з двох кас, в звязку із тим що в першій здійснювалась інкасація. Відповідно черга була. Помітивши що касир Макар Олена Миколаївна закінчила інкасацію, я підійшла запитати чи може вона приймати вже клієнтів. Вона, не перепросивши і жодним чинов не виявивши зацікавленість у швидкому обслуговуванні клієнтів, повідомила що приймає комуналку тільки 2-га каса. Я запитала про оголошення, на якому це написано, відповідь була відсутня. Далі чекаючі в чергзі звернула увагу на те що п.Макар О.М. приймає клієнтів які періодично підходять з квитанціями з опер.залу, але на чергу уваги не звертає. Я ще раз запитала чи може вона прийняти платежі, вона відповіла негативно. Тим часом 2-гий касир п.Брийовська О.І. скаржиться п.Макар О.М. що не може здійснити платежі, щось із програмою. п.Макар О.М. їй відповідає, що значить програма не працює. Я підійшла до керівника відділення, повідомила про чергу біля каси і попросила щоби він підійшов і все ж таки врегулював питання з роботою кас. Через деякий час (він обслуговував клієнта) керівник підійшов в касу, але п.Макар О.М. йому щось відповіла і ситуація залишилась незмінною. Помалу все ж таки дійшла черга і до мене. Я, з метою залишити відгук, запитала ПІБ касира так як бейдж був прикритий платком і на третє моє прохання нарешті дізналась)), правда п.Макар О.М. говорила вже на підвищених нотах.
Хотіла би побажати персоналу даного відділення більш уважніше ставитись до клієнтів Банку, цінувати час один одного а особливо таку важливу можливість залучення потенційних клієнтів на обслуговування не тільки комуналки, яку нажаль не мають в такому обємі комерційні банки, тим більше в районі розташування саме цього ТВБВ
Ощадбанк
Відповідь банку
27 квітня 2018, 16:40
Доброго дня!
Приносимо вибачення за дану ситуацію. Інформацію проаналізуємо, та проведемо роботу з фахівцями відділення, щоб уникнути побідних ситуацій в майбутньому. Дякуємо за відгук! Гарного дня!

Коментарі - 4

+
+2
StarFighter27
StarFighter27
27 квітня 2018, 13:45
#
Ну, а оплатить в другом месте нельзя было? Если сотрудник сказала, что занята, это не означает, что она чаи гоняет или в карты на компе режется
+
0
MYKOLAYIV
MYKOLAYIV
27 квітня 2018, 19:18
#
А, если, скажем, на месте клиента был бы тайник? То что? Также бы отвечала? Как бы там ни было, а Елене Николаевне повысить уровень не мешает.Ответить не трудно на вопрос.А вот уже, если все достало и люд раздражает, то это совсем другое дело. В любых ситуациях оставаться человечными и доброжелательными. Не в джунглях ведь… хотя, законы эти уже давно внедрились здесь…
+
0
StarFighter27
StarFighter27
29 квітня 2018, 0:13
#
А таким пофигу и на тайников и на клиентов
+
0
Petro Didyx
Petro Didyx
28 квітня 2018, 0:34
#
Оплачую в цьому відділенні теж комунальні послуги. Працівники даного відділення оперативно реагують на клієнтів. Велике спасибі дівчатам з каси які завжди стараються зробити все швидше. А черги це не їхня вина. Терпіння всім…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Фасад новий, стандартам обслуговування забули навчити