Мінфін - Курси валют України

Встановити

Якість обслуговування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Vikchl 25 квітня 2018, 17:49
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Доценка, 13
25.04.2018 р. о 14.10 зайшла до відділення банку здійснити платежі. Зайняла чергу до каси № 2. Коли підійшла моя черга касир закрив перед моїм обличчям вікно, з коментарем «У мене перерва». Вибачте, але чому касир заздалегідь не попередив про перерву, чому я втратила час, стоячи біля цієї каси, а потім була змушені йти до іншої каси і знову стояти у черзі? Я звернулася до керівника відділення із скаргою. Вона мене уважно вислухала, вибачилась, сказала, що цей касир поводить себе так не вперше. Да, дійсно не вперше, адже поки я чекала на свою чергу, касир досить неввічливо облуговувала жінку попереду мене.
В мене питання, чому дівчина, що працювала в цей час на касі №2 дозволяє собі таку поведінку? Що робить конкретно керівництво для запобігання проявів хамства з боку персоналу? В наш час, коли зіштовхуєшся з таким відношенням стає просто смішно від рівня культури, освіти персоналу. Агов люди світ пішов далеку вперед, а Ви не можете навчитись спілкуватися!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 квітня 2018, 11:46
Доброго дня!
Приносимо вибачення за дану ситуацію та дії касира. З касиром проведемо роботу, для уникнення подібних ситуацій в майбутньому. Дякуємо за Ваш відгук.

Коментарі - 2

+
0
Марія Нік
Марія Нік
25 квітня 2018, 17:52
#
Є банки, які швидко, якісно і за символічну плату обслуговують клієнта (1-3 грн). Платежі доходять справно! На відміну від терміналів Ощаду. Один з таких банків — Юнекс, у Вашому місті є відділення
+
+10
StarFighter27
StarFighter27
25 квітня 2018, 19:04
#
Ответы на ваши вопросы. Потому что клиентов и так хватает, даже если им грубить. Зарплата маленькая. Никто не делает для устранения этой ситуации
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися