Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жалоба

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Vk88 23 березня 2018, 7:43
Відділення за адресою: Київ, вул. Кловський узвіз, 12
У січні використала картку Ощадбанку для оплати у відділенні Нова пошта. Через те, що картки Ощаду постійно «глючать» термінал, кошти з моеі картки було помилково знято двічі. Для повернення поштів компанія Новая пошта порадила звернутися до банку, адже з картками цього банку постійні проблеми. Ще у січні місяці я звернулася до відділення Ощадбанку (м. Киів, Кловський узвіз) із письмовою заявою про повернення коштів. Сьогодні закінчується березень місяць, а моя заява досі не позглянута. У банку мені повідомили, що іі розгляд заплановано на квітень. ?!?!?!...4 місяці реагують на звернення...?!.. поверну кошти і закрию рахунок! Більше з цим банком справ мати не буду! Шарашкіна контора, а не банк
Ощадбанк
Відповідь банку
23 березня 2018, 11:57
Доброго дня. Дуже шкода, що Ви стикнулися з незручностями при користуванні нашою карткою. Подвійне списання може бути здійснене лише тоді, коли термінал двічі надсилає запит на списання. Тому, в даному випадку, проблема була не з картою. Розслідування спірних транзакцій при проведенні операцій в торговельній мережі і повернення цих коштів проводиться згідно процедури так званого «Chargeback» самими платіжними системами, відповідно Visa, або MasterCard. Тому, на жаль, банк не завжди може вплинути на це, так як тут строки процедури регламентовані вже самими МПС.

Коментарі - 6

+
0
StarFighter27
StarFighter27
23 березня 2018, 14:07
#
Не надо было тыкать во все кнопки подряд. Это машина, механизм. Бывают сбои.
+
0
1tas
1tas
24 березня 2018, 18:03
#
Про шарашкину контору абсолютно с вами согласна. Уходите из этого банка, они только воруют деньги и время клиентов.
+
0
Vk88
Vk88
5 квітня 2018, 12:35
#
Никто не тыкал в кнопки, как вы выразились. Эти карты не требуют даже пина. Просто проводишь и ждешь, а они ложат все терминалы. Проверено!
+
0
StarFighter27
StarFighter27
5 квітня 2018, 12:45
#
У меня почему то все проводится… Почему у Вас нет?
+
0
Vk88
Vk88
7 квітня 2018, 16:36
#
Проводится)после того, как повисит на теминале минут 7. Все кассиры в непонятке пытаются провести второй раз, но мы уже научены, что этого делать не стоит. И так абсолютно везде. С другими картами другого банка никогда такого нет. Перестала расплачиваться Ощадовской картой.
+
0
Vk88
Vk88
7 квітня 2018, 16:41
#
И шел апрель… а деньги никто так и не вернул) Обещали рассмотреть мое заявление 2 апреля, звонила в банк 5 апреля, сказали, что сотрудник, который должен был рассматривать мое заявление уволился)сказали перезвонят)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися