Мінфін - Курси валют України

Встановити

неможливість зв`язвтися з банком

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Skryab 13 березня 2018, 12:07
Доброго дня.

Прошу звернути Вашу увагу, шановний регуляторе банківської сфери, на вкрай незадовільну роботу ТВБВ №10016/0200 Філії ПОУ ПАТ «Державний ощадний банк України» (м. Кременчук) з наступних питань:

1. на мій письмовий запит про надання виписки про рух коштів на відкритому мною рахунку, надісланий цінним листом 12 січня 2018 року (отриманий згідно інформації з сайту Укрпошти 16 січня 2018 року) — станом на 13 березня 2018 року не надано жодної відповіді.

2. за ЄДИНИМ вказаним у всіх довідниках номером телефону (72-99-38) вже більше місяця НІХТО ЖОДНОГО РАЗУ НЕ ВЗЯВ СЛУХАВКУ.
Жах. Про яке збільшення клієнтів або покращення умов обслуговування може йти мова.

3. Керуючий відділенням не знайшов навіть часу повідомити Вас про перейменування вулиці, на якій знаходиться його відділення — з вул. Пролетарська на вул. Небесної Сотні.

З повагою, Олександр.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 березня 2018, 15:36
Доброго дня, Олександре. По виписці просимо написати в особисті повідомлення більш детальну інформацію. Маємо зазначити, що не всі виписки є безкоштовними і для їх отримання у відділенні банку необхідно сплатити комісію, тобто звернутися особисто. Що стосується телефонних дзвінків, то співробітники відділення можуть не відповідати на дзвінки у тому випадку, якщо співробітник на момент дзвінка зайнятий обслуговуванням клієнта.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися