Мінфін - Курси валют України

Встановити

нікому не раджу

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Вадим Голік 1 березня 2018, 16:43
Відділення за адресою: Київ, вул. Тулузи, 3-А
Протяком 5 днів пробую дозвонитися до відділення і ніхто не відповідає. Чи ви теж на мальдівах всім банком відпочиваєте? На все відділення один телефон і той заблокований напевно. Взагалі любе тиння для банку це велика проблема.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 березня 2018, 16:56
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення, Ваші контактні данні для зворотнього зв'язку, адресу відділення, в яке Ви намагалися дзвонитися.

Коментарі - 3

+
0
VladimirGold
VladimirGold
1 березня 2018, 22:30
#
Ребята — представители банка!
Поснимайте уже, наконец, в отделениях телефоны, которые отвлекают персонал от работы с клиентами в отделении. Все звонки должны идти на «горячую линию».
+
0
Lesika
Lesika
2 березня 2018, 9:40
#
За 5 дней можно было уже и лично дойти до отделения и проверить работоспособность телефона А если серьёзно, то кто сказал, что сотрудники обязаны всегда брать телефон только при первом же его пиликании. Может там очередь из живых клиентов с самого утра и до самого вечера…
Согласна с VladimirGold — все звонки на ГЛ!
+
0
StarFighter27
StarFighter27
2 березня 2018, 11:36
#
А представьте себе такую ситуацию. Вы сидите за кассой, толпа людей и возмущенных пенсионеров. И все на Вас гавкают, проклинают и матерят. При этом телефон разрывается каждые 2 минуты. Я хочу посмотреть как Вы поведете себя в такой ситуации? Будете мило улыбаться и облуживать клиентов при этом отвечая на все звонки?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися