Працюйте оперативніше
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Дуже не задоволена роботою банку та сервісного центру. Намагалася зняти кошти але банкомат не видав готівки і кошти списав. Тепер щоб отримати гроші треба чекати 40-45 днів. Що за термін? Така ситуація в мене вперше і винекло запитання як бути самотнім пенсіонерам, хворим коли кошти потрібні терміново, допомогти нікому, а тобі кажуть чекайте. Чому такі питання не вирішуються негайно, а працівники сервісного центру та банку нічим не відрізняються від машин, які повторюють завчені фрази і не надають допомоги, яка дійсно потрібна.
Відповідь банку
28 лютого 2018, 11:11
Доброго дня! Максимальний термін розгляду заяв на спірну транзакцію — 45 днів. За цей період проводиться службове розслідування, після якого виявляють або не виявляють надлишків у банкоматі. Якщо в банкоматі виявлено надлишки, то кошти зараховуються на картковий рахунок як позитивно вирішена заява на спірну транзакцію.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.85 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 41.8 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||