несправний термінал чи навмисне стягування грошей
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- andrey1970
- 26 лютого 2018, 11:58
- #
У меня была похожая ситуация. Зарядил в терминал 3 купюры по 500 грн. — на счет зачислили 1100.
Писал заявление. Через 3 (три)!!! месяца после обращения, пришел ответ — Ваше обращение было рассмотрено, но избытка купюр не обнаружено. Так понял что никто и не рассматривал, просто отмазались.
Похожая ситуация была у меня в прошлом году в CashIn банкомате Укрсибба, так вот там деньги вернули в течении двух недель.
Скан заявления, если кому интересно:
https://i.imgur.com/tonurBW.jpg
Писал заявление. Через 3 (три)!!! месяца после обращения, пришел ответ — Ваше обращение было рассмотрено, но избытка купюр не обнаружено. Так понял что никто и не рассматривал, просто отмазались.
Похожая ситуация была у меня в прошлом году в CashIn банкомате Укрсибба, так вот там деньги вернули в течении двух недель.
Скан заявления, если кому интересно:
https://i.imgur.com/tonurBW.jpg
Если карта не возвращается, то жмите несколько раз кнопку «отмена», как правило после этого как выезжает обратно
- +
- 0
- StarFighter27
- 26 лютого 2018, 12:06
- #
1. Этим хамам не за что дорожить за минималку клиентами, которые и так хамят, что волосы дыбом на голове стоят. Порой и с угрозами.
2. Эти терминалы лучше не беспокоить. Они часто зависают. А через интернет нельзя было все проплатить? Или хотя бы через терминалы Привата. Там никаких зависаний и сжираний денег я не наблюдал
3. Ходите в другой банк, где профессиональные и вежливые сотрудники, терпящие хамство и скотство от клиентов
2. Эти терминалы лучше не беспокоить. Они часто зависают. А через интернет нельзя было все проплатить? Или хотя бы через терминалы Привата. Там никаких зависаний и сжираний денег я не наблюдал
3. Ходите в другой банк, где профессиональные и вежливые сотрудники, терпящие хамство и скотство от клиентов
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
26,02 коли я звернулась до відділення з проханням розблокувати картку ( крім того, що я за це заплатила 30 грн, хоча це не я загубила картку, а термінал Вашого банку був несправним), під тим самим терміналом була черга і виникла вона знову ж таки по причині того, що термінал вже пів години не «віддає» картку, причому люди в черзі підтвердили що це для ньго звична справа! — на це зауваження працівники відреагували хамством і відмовились викликати старшого і приймати скаргу! На зауваження, що термінал несправний, напишіть обьяву допоки його не відремонтують — відповідь була, що його ніхто ремонтувати не збирається — і якщо вам щось не подобається, то платіть через касу з комісією.
Висновок:
1) у відділенні працюють хами, що не вміють спілкуватись з клієнтами і точно ними не дорожать ( оскільки після такого спілкування виникло сильне бажання змінити банк)
2) очевидна несправність терміналу ніяк не обходить працюючий персонал ( вони ( зрозуміло що не безпосередньо працівники відділення) отримують по 30 грн за кожну заблоковану картку, крім того поки термінал не працює люди в черзі вимушені платити через касу.
3) Такого не професіоналізму і хамства співробітників я ще не зустрічала, відділення найближче до мене, тому скоріше за все буду вимушена не лише зміними відділення, але й банк.