Утримання по Пенсійним карткам
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- +15
- Qwerty1999
- 20 лютого 2018, 15:59
- #
Украинсаие банкиры настаивают на необходимости предоставлять банковские услуги исключительно на платной основе.
Мне их переубедить не удалось.
Мне их переубедить не удалось.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
І пенсіонери про це не знають.
Нещодавно, на початку листопада 2017р., вирішили оформили пенсійну картку в Ощадбанку (м.Чернівці) із-за того, щоб пенсіонеру із слабким здоров'ям не прив'язуватись до послуг пошти в день отримання пенсії, а найближчим відділенням виявилось тільки ТВБВ Ощадбанку.
Як з'ясувалось, на залишок коштів банк ніякі відсотки не дає, як це практикують інші банки для пенсійних карток (Приват, Укрсоц. тощо). Крім того, з отриманням картки, нікого не питаючи, на телефон надходить СМС-повідомлення, що активована послуга СМС-банкінг, що означає щомісячне списання по 7,00 грн. з карткового рахунку. Таким чином, вже грудні було списано 7 грн. Інших СМС-повідомлень у грудні не було.
Вирішила створити особистий кабінет в Ощад 24/7. Але і тут не все так просто.
Кожен вхід в особистий кабінет супроводжується СМС-повідомленням з кодом доступу. І такі заходи безпеки теж класифікуються як послуга СМС ( в Приваті, Укрсоцбанку, ТАС банку та ін. це безкоштовно).
Я зателефонувала до контакт-цетру і відмовилась від даної послуги. За одно уточнила, в якому випадку за СМС послугу не треба сплачувати? Відповідь мене ошарашила: «Тоді вам треба ходити в банк і там брати виписки по операціям на рахунку». І це у вік Інтернету та технологій?.. Відключили.
Я ще спробувала з додатком на мобільний телефон, розраховувала, що вже тут має бути без казусів. Ан-нет… Після успішної реєстрації і входу в додаток мені знову надійшла СМСка про активацію послуги СМС-банкінг, а паралельно із входом в Ощад24/7 надходить недоцільне СМС із текстом: «Вітаємо, Ви успішно увійшли до веб-банкінгу».
Питання: Ну навіщо мені це СМС-повідомлення, якщо я вже зайшла в додаток? І за такого роду повідомлення щомісячно по 7 грн???
Я вважаю, що це чистої води афера і обкрадання пенсіонерів.
Повідомляємо, що послуга смс-банкінг дає змогу отримувати клієнтам інформацію щодо руху коштів за рахунком картки цілодобово. Відповідно до чинних тарифів банку пакет «Розширений» за послугою смс-банкінг надається автоматично при підключенні до системи WEB/Mobile-банкінгу, оскільки, окрім базових смс-повідомлень (зарахування/списання коштів), надходять додаткові смс-повідомлення з одноразовими паролями для підтвердження операцій в системах WEB/Mobile-банкінгу. При цьому, клієнти в будь-який момент можуть відключити послугу, або перейти з пакету «Розширений» на «Базовий». З тарифами банку можна ознайомитися за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe/
Додатково інформуємо, що за картковими рахунками є можливість отримувати додатковий дохід за допомогою послуги «Мобільні заощадження». Більш детально про «Мобільні заощадження» за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/private/mobile-saving/
.