Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення проблематичне

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Здійснювала оплату по рахунку де вказано платник та постачальник. Але касир чомусь вирішив їх при оплаті перемінити місцями і провів оплату платнику, а не постачальнику. Касир Олександр (прізвище погано видно «Короланко»). платіж проведено 22.01.2018 року в 17:59 каса №3. Я була під номером 220. Чекала 45 хвилин і мені здійснили зовсім не той платіж. Касирів необхідно навчати а не з вулиці. Дуже НЕЗАДОВОЛЕНА.

Коментарі - 4

+
0
Luckymen
Luckymen
24 січня 2018, 17:25
#
А вы не пробовали перед тем как подписывать квитанции проверять содержимое на ошибки?
+
0
adast adast
adast adast
25 січня 2018, 4:10
#
А зачем? :)
+
+15
StarFighter27
StarFighter27
24 січня 2018, 19:13
#
А почему сразу нельзя было обратиться к кассиру? Luckymen прав. Это Ваша обязанность в первую очередь. А 23го почему не обратились в отделение. Можна перехватить этот платеж было пока бухгалтерия не отправила. Это первое. Второе. У кассира как я говорил за день проходит (под скандалы, крики, истерики, жалобы) 1000 платежей, а свою квитанцию можна было проверить.

+
0
adast adast
adast adast
25 січня 2018, 4:11
#
«Касирів необхідно навчати»

ну вот он на Вас и учится :)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися