повернення грошей
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Через відділення Ощадбанку №10026/0116 по пр. Правди, 62 були здійснені платежі від 06.09.17, докумнт№37 на суму 2216, 45 грн та від 07.11.17, документ №17 на суму 1591,50 грн., отримувач ПАТ «Кївводоканал». Проте Київводоканал повідомив про заборгованість з оплати послуг. Як з̍ясувалося, рахунок, на який перераховувались кошти, вже давно закритий. Не дивлячись на це, банк прийняв гроші і, начебто, перерахував їх. Я звернулася у відділення банку із заявою від 20.11.17 про повернення цих коштів. Сказали, що треба зачекати близько двох тижнів. У грудні знову сказали, що чекати доведеться ще не менше трьох місяців! На якій підставі забрали гроші і «перерахували» їх на неіснуючий рахунок? Чому я не можу забрати свої гроші, які банку не належать, негайно? Це очевидне шахрайство. Якщо найближчим часом не отримаю гроші, буду звертатися до суду.
Відповідь банку
9 лютого 2018, 16:13
Доброго дня. Співробітник перераховує кошти за наданими безпосередньо Вами реквізитами і не може при цьому бачити, що вказаний рахунок закрито. Якщо кошти досі Вам не повернуті, просимо написати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар