Мінфін - Курси валют України

Встановити

Подяка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
NINONILLA20 17 грудня 2017, 18:57
Хочу подякувати працівникам філії «Ощадбанку»у м. Києві, вул. Підвисоцького, 6а, за професійність, гарне обслуговування та чуйність, увагу та терпіння до питань відвідувачів. За весь час я жодного разу не стикалася з грубістю або хамством працівників банку. Можливо, мені пощастило обслуговуватись саме у цьому відділенні. Тут на сайті писав, что важко відмовитись від кредитної лінії. Да ніяких взагалі проблем. Я попросила оператора про відмову від кредиту на картці, і за 5 хвилин без зайвих слів питання було спокійно вирішено.
Напередодні новорічних свят і Різдва Христового бажаю всім працівникам цього відділеня міцного здоров'я, родинного щастя, добробуту, здійснення мрій і бажань «попри всі негаразди».
Ощадбанк
Відповідь банку
18 грудня 2017, 14:42
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку роботи співробітників банку.

Коментарі - 2

+
0
VladimirGold
VladimirGold
17 грудня 2017, 20:24
#
Если отделение не впаривает клиентам ненужных им продуктов, то это отделение находится в числе аутсайдеров внутрибанковского рейтинга, что непременно повлечёт за собой управленческие кадровые решения в отношении «професійних i чуйних» сотрудников.
+
0
NINONILLA20
NINONILLA20
19 грудня 2017, 23:45
#
Понятно, значит по Вашей логике сотрудников нужно только ругать, тогда они будут более ценными для банка, поскольку впаривают ненужное для клиента, но выгодное ДЛЯ БАНКА. По моей же логике, я благодарю за хорошее отношение и ругаю за плохое, и все это с точки зрения выгоды для КЛИЕНТА.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися