Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга на співробітників відлілення Ощадбанку за адресою м. Київ, вул. Виборзька, 81/83

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Ольга Вишневська 1 грудня 2017, 13:25
Доброго дня!
Дуже не приємно про таке писати.
В суботу зранку (25 грудня) я та інші відвідувачі, що прийшли у справах до відділення за адресою вул. ВИБОРЗЬКА, 81/83 мали не приємність зіткнутися з абсолютно зухвалим та хамським ставленням персоналу.
По-перше, відділення було відчинено із затримкою, незважаючи на те що співробітники о 10 вже були на місці, а під відділенням зібралося людей з десяток. Співробітниця, що відчинила відлілення полінувалася нормально відчинити двері, хоча з вулиці їх відкрвідкрити було не можливо. Я та інші відвідувачі підходили та намагалися їх відкрити, але вони були настільки важкі, що нічого не виходило. В свою чергу, ця жіноча через зачинене вікно, з виряченими очима кричала, що двері відкриті.
По-друге, коли вже мені вдалося зайти, та з іншими людьми зайняти черги до касс, то виявилося, що «програма не працює». Мені та переважній більшості людей треба було лише сплатити квитанції за квартири. Ми чекали, хвилин 20, людей ставало більше.
По-третє, коли я намагалася сплатити самостійно через термінал самообслуговування, та не знала куди та які дані вписувати. Я звернулася до співробітниць, які весь цей час голосно спілкувалися на свої особисті теми чекаючи поки «програма» запрацює з проханням підійти та допомогти, тим більше, що людей було вже дуже багато. Вони почули прохання та навіть не поворохнулися. Я попросила в друге, на що мені було різко відмовлено тією самою працівницею з виряченими очима.
Оскільки вже було за 11 ранку, я та кілька інших жінок пішли, так нічого і не сплативши.

Це вже далеко не перший подібний випадок на моїй пам'яті саме у цьому відділенні.
Дуже прошу керівництво Ощадбанку провести роз'яснювальну роботу з працівницями цього відділення з метою недопущення подібного у майбутньому.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 грудня 2017, 15:04
Доброго дня! Приносимо вибачення за завданні незручності. Повідомляємо, що з 24.11.2017 по 27.11.2017 банк проводив технічні роботи з переносу даних і підключення клієнтів з Донецької області до нової системи обслуговування за проектом UnitedData. Звертаємо увагу, що в Київській, Харківській, Луганській областях (дані області вже підключені до проекту UnitedData) ті відділення, що за графіком працюють по суботах, 25.11.2017 працювали у штатному режимі з 10:00. Дана інформація була опублікована на офіційному сайті банку в розділі новин. Інформує, що зі співробітниками банку буде проведене додаткове навчання щодо поліпшення якості обслуговування.

Коментарі - 1

+
0
manson
manson
1 грудня 2017, 22:43
#
Респект работнику банка. Ну вот как еще, заставить людей не платить эти квитанции через кассу?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Скарга на співробітників відлілення Ощадбанку за адресою м. Київ, вул. Виборзька, 81/83